امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش:

اتفاقات این روزها، قابل مقایسه با دوران 8 سال دفاع مقدس قابل نیست

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش در دیدار با جمعی از اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام شامل فرزندان شهدای شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اتفاقات این روزها، قابل مقایسه با دوران 8 سال دفاع مقدس قابل نیست.

اتفاقات این روزها، قابل مقایسه با دوران 8 سال دفاع مقدس قابل نیست
کد خبر: 371451
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۰:۱۰:۲۶

اعتمادآنلاین| جمعی از اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام شامل فرزندان شهدای شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که در محل ستاد ارتش انجام شد فرزند شهید قلیچ‌خانی نماینده اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام، این هیئت را نمونه موفق گردهمایی فرزندان شهدا به ویژه فرزندان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: هدف از شکل‌گیری این هیئت، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت فارغ از هر تفکر حزبی، جناحی و گرایش سیاسی بوده و اعضای آن به واسطه برکت و شأن خون پدران شهیدشان برای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش بسیاری کرده اند.

همچنین فرزند شهید صفا برگزاری یادواره ملی شهدای ارتش با استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا را از دغدغه‌های هیئت فرزندان شهدای اسلام دانست.

فرزند شهید میرزایی نیز حضور فرمانده کل ارتش و سایر فرماندهان عالی رتبه آجا در هیئت فرزندان شهدای اسلام را امیدبخش و مایه استمرار حرکت این هیئت دانست و از آن به عنوان یک مطالبه معنوی یاد کرد.

لزوم تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تبیین و معرفی شهدای آجا در سطح رسانه‌های جمعی و استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا برای حضور در یگان ها و سخنرانی در جمع کارکنان برای ارتقاء روحیه ایثار و شهادت از دیگر مطالبات و انتظارهای فرزندان شهدای ارتش از امیر سرلشکر موسوی بود.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نیز در این دیدار، حضور در جمع خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را توفیقی بزرگ دانست و گفت: این دیدارها موجب می‌شود تا مسئولان فارغ از تمامی مشغله‌های کاری و فکری یک بار دیگر اولویت‌های مهم برای‌شان یادآوری شود و آن توجه به یاد شهدا و تذکر این نکته است که تمام داشته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدای والامقام، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان است.

وی افزود: اگر کسی می‌توانست برای نسل جدید ما به درستی تشریح کند که کشور ما چه گردنه‌های خطرناک و حوادث سهمگینی را پشت سر گذاشته و چه کسانی با چه شرایطی مملکت اسلامی‌مان را از گزند حوادث مصون داشته‌اند شاید امروز بسیاری از مشکلات‌مان حل می‌شد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه کشور ما حوادث سختی را گذرانده تا به وضعیت کنونی رسیده است گفت: حوادث و اتفاقاتی که این روزها رخ می دهد در مقایسه با دوران هشت سال دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و وقتی آن دوران را در ذهن تداعی کنیم متوجه یاری خداوند و کار بزرگ شهدا می شویم و به این مطلب مهم دست می‌یابیم که چقدر بدهکار شهدا هستیم.

در این دیدار فرزندان شهدای شاخص ارتش از جمله شهیدان آبشناسان، کشوری، درویش، جاهدی، شیرودی، اسماعیلی، عسکری، تولایی، آهنگرانی، آذین، جلوسی، میرزایی، اردستانی، یاسینی، بابایی، صفا و همسر شهید حسینی حضور داشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها