کد خبر: 371478
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۰:۴۴:۵۳
| |

محسن کوهکن، عضو فراکسیون ولایی مجلس:

مردم از شعارها بیزارند و به برنامه رأی می‌دهند

محسن کوهکن، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با ابراز امیدواری از این‌که «مجلس آینده مجلسی مقتدر با بدنه کارشناسی محکم باشد»، گفت که مردم دیگر در انتخابات به شعارها توجه نکرده و براساس کارنامه افراد رای می‌دهند.

مردم از شعارها بیزارند و به برنامه رأی می‌دهند
کد خبر: 371478
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۰:۴۴:۵۳

اعتمادآنلاین| محسن کوهکن، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با تحلیلی از رقابت‌های انتخاباتی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح تهران و کلانشهرها عمدتا جناح‌ها و لیست‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند. رقابت افراد در شهرهای کوچک به اتکای برخی از مولفه‌ها است لذا پیش‌بینی می‌شود که در شهرستان‌ها از بین نمایندگان فعلی آنهایی به دور بعد راه پیدا کنند که در راستای مطالبات مردم آن هم عمدتا اقتصادی فعالیت کرده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در بین کاندیداهای جدید هم کسانی که برنامه داشته و به ظرفیت خود متکی هستند می‌توانند امیدوار باشند که جزو رقبای اصلی هستند. درباره‌ی لیست‌ها هم جناحی که نقش بیشتری در حل مشکلات داشته شانس بیشتری داشته مسلما جریان اصلاحات عهده‌دار بخش عمده‌ای از عملکرد دولت است و نمی‌توان آن را منکر شود این استدلال که وزیر اصولگرا بوده و ربطی به اصلاح‌طلب‌ها ندارد قابل قبول نیست، چون بعضی از مدیران میانی از اصلاح‌طلبان‌ هستند و اقدامات آنها تعیین‌کننده است.

کوهکن در جمع‌بندی اظهار کرد: با توجه به این وضعیت مردم به شعارها توجهی ندارند و کارنامه و برنامه افراد را مدنظر قرار می‌دهند آنها دیگر از شعار بیزارند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلسی مقتدر و قوی با بدنه کارشناسی محکم و توانا می‌تواند دولت بی‌جان را در دو سال پایان کارش وادار به کار کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها