کد خبر: 371512
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۱:۳۸:۰۰
| |

کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد:

محرومیت‌زدایی عامل ثبات نظام است

محسن کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد، محرومیت‌زدایی را عامل قوام و ثبات نظام دانست و گفت: زیست مردمی باید در همه شئونات مدیران کشور تجلی داشته باشد.

محرومیت‌زدایی عامل ثبات نظام است
کد خبر: 371512
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد، در نشست سراسری مدیران کمیته امداد گفت: آثار، پاداش و محسنات کار خیر و تلاش‌های امدادگران در سراسر کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این فرصتی است که خداوند در اختیار کارکنان کمیته امداد قرار داده است تا با فعالیت‌های خود گرهی از مشکلات مردم نیازمند باز کنند.

وی به لزوم آسیب‌شناسی احتمالی در انجام کار خیر پرداخت و ادامه داد: در کنار تشریح، تبیین تشویق اقدامات نیکوکارانه، باید این موارد آسیب‌شناسی شود تا در صورت وجود خللی در امور، با دقت مرتفع و اصلاح شود.

رئیس هیات امنای کمیته امداد بزرگ دانستن کار خیر انجام شده را از جمله آسیب‌ها در این زمینه دانست و خاطرنشان کرد: بزرگ دانستن اقدامات و استکثار در کار خیر مذموم است زیرا احسان باید در راه خدا انجام شود.

کازرونی با بیان اینکه منت گذاشتن، باتلاق کار نیکوکارانه است، گفت: عمل خیر منصوب به شخص نیست و در کار معنوی هرگونه بزرگ انگاشتن عمل، آفت به شمار می‌رود.

وی پذیرش قصور و تقصیرات را عامل پیشرفت در گره گشایی از محرومان عنوان کرد و افزود: اگر در جامعه دچار فاصله طبقاتی هستیم این تقصیری است که باید مرتفع شود.

رئیس هیات امنای کمیته امداد به وقوع حوادث تلخ اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: زیست مردمی باید در همه امور مدیران کشور تجلی داشته باشد تا مردم احساس کنند که مسئولان همانند آنها سختی‌ها را درک می‌کنند.

کازرونی محرومیت‌زدایی را عامل مهمی در تثبیت و امنیت مردم و نظام دانست و تاکید کرد: در رفع محرومیت هیچگاه نباید به اقدامات انجام شده بسنده کنیم زیرا کارها هرچند هم سنگین و بزرگ باشند، در نگاه ما باید کوچک جلوه کند و تکریم مردم لحاظ شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها