کد خبر: 371520
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۱:۴۹:۳۸
| |

امین احمدیان:

اتفاق خاصی رخ نداد / مسائل قبلی با اتفاق حالا متفاوت بود/ منتظر رای کمیته انضباطی هستم

امین احمدیان ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: مسئله‌ای که رخ داد، اتفاق خاص و بزرگی نبود و ممکن است برای هر ورزشکار دیگری هم رخ دهد.

اتفاق خاصی رخ نداد / مسائل قبلی با اتفاق حالا متفاوت بود/ منتظر رای کمیته انضباطی هستم
کد خبر: 371520
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۱:۴۹:۳۸

اعتمادآنلاین| امین احمدیان ملی پوش جوان و با استعداد تنیس روی میز کشورمان روز گذشته و پس از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی از فعالیتش هایش تعلیق شد، فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که این بورزشکار به دلیل رفتار ناشایست فعلا محروم است تا احکام لازم صادر شود، پس از آن هم دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این خصوص بیان داشت که پیش از این هم سابقه چنین اتفاقاتی از طرف این ورزشکار وجود داشته است.

ملی پوش جوان کشورمان، اما در خصوص همین اتفاق گفت: مسئله‌ای که رخ داد، اتفاق خاص و بزرگی نبود و ممکن است برای هر ورزشکار دیگری هم رخ دهد، من کار خاصی انجام ندادم و مسئله کوچکی اتفاق افتاد، اما تصمیم بر آن شد تا من از فعالیت هایم تا زمان صدور رای کمیته انضباطی معلق شوم.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که عنوان شد او پیش از این هم چنین رفتار‌هایی داشته است بیان داشت: مسئله‌ای که می‌گویند با این اتفاق تفاوت دارد، این اتفاق هم که رخ داد یک مسئله شخصی و کوچک بود و فدراسیون هم در واکنش به همین اتفاق کوچک چنین تصمیمی گرفت.

امین احمدیان در پایان عنوان داشت: فعلا منتظر صدور رای از طرف کمیته انضباطی هستم تا ببینم که شرایط چه می‌شود و چه احکامی درباره من صادر می‌کنند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز روز گذشته پیگیری شد و مرحله دوم آن به پایان رسید، پیش از این نوشاد و نیما عالمیان 2 سهمیه تیم ملی را گرفته بودند، اما همچنان تکلیف 2 سهمیه دیگر بنا به آنچه احتمال تبانی عنوان شده مشخص نیست.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها