کد خبر: 371525
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۱:۵۷:۳۹
| |

محسن کاوه:

وضعیت یزدانی باید در کمیسیون پزشکی بررسی شود

محسن کاوه، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: معاینات اولیه روی زانوی حسن یزدانی انجام شده و قرار است شرایطش در کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی مورد بررسی قرار گیرد.

وضعیت یزدانی باید در کمیسیون پزشکی بررسی شود
کد خبر: 371525
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۱:۵۷:۳۹

اعتمادآنلاین| محسن کاوه در خراسان شمالی، درباره ارزیابی‌اش از سطح فنی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: در این دوره ملی‌پوشان بیشتری نسبت به دوره‌های قبل در ترکیب تیم‌‌های مختلف به میدان رفتند که نشان از حمایت تیم‌ها از این نفرات داشت.

وی ادامه داد: برنامه اصلی ما حضور در مسابقات گزینشی المپیک و درخشش در آن رقابت‌ها است که باید با برنامه به میدان برویم. این رقابت‌ها نسبت به سال گذشته در سطح بهتری برگزار شد؛ به خصوص بجنورد میزبانی بسیار خوبی داشت و اگر قرار است سال‌های آینده نیز چنین مسابقاتی برگزار شود می‌توان با مدیریت بهتری مسابقات باکیفیت‌تری را برگزار کرد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در مرحله اول مسابقات گزینشی سهمیه‌ها را کامل کنیم البته پیش از آن مسابقات جام تختی را به عنوان انتخابی تیم ملی پیش‌رو داریم و سپس مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌رو داریم. دو تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی را نیز داریم که باید در آنها به میدان برویم.

کاوه درباره آخرین شرایط حسن یزدانی عنوان کرد:‌ معاینات اولیه روی زانوی این قهرمان انجام شده و قرار است شرایطش در کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی مورد بررسی قرار گیرد که امیدواریم مشکل خاصی نباشد.

وی درباره جذب بیشتر ملی‌پوشان توسط تیم بازار بزرگ و ایجاد فاصله زیاد با سایر رقبا گفت: به هر حال برخی اسپانسرها با شرایط مالی بهتری گام به میدان می‌گذارند که باعث می‌شود کشتی‌گیران به حضور در تیم آنها تمایل بیشتری داشته باشند. باید از چنین افرادی که برای کشتی هزینه می‌کنند، تشکر کنیم. اگر بتوانیم حامیان مالی دیگری نیز مانند بازار بزرگ پیدا کنیم، شرایط بهتر خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها