کد خبر: 371541
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۲:۲۱:۰۲
| |

رضا رحمانی، وزیر صنعت:

ماجرای یک میلیون و 100 هزار خریداری که بدون خودرو ماندند

رضا رحمانی، وزیر صنعت با اشاره به لغو همکاری شرکت های اروپایی و فروش یک میلیون و 100 هزار خودرو که در زمان تحویل تولید نشده بودند ، گفت:امروز با افزایش تولید فقط زیر 10 هزار دستگاه خودرو کف کارخانه ها هست که این طبیعی است.

ماجرای یک میلیون و 100 هزار خریداری که بدون خودرو ماندند
کد خبر: 371541
|
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ۱۲:۲۱:۰۲

اعتمادآنلاین| اخیراً رحمانی وزیر صنعت در نشست هم اندیشی برای رونق تولید که با حضور کارآفرینان ، تولیدکنندگان و اصناف برگزار شده بود با اشاره به تولید روزانه 4 هزار خودرو با وجود بدعهدی شرکت‌های اروپایی، گفت: از روی اولی که پژو و رنو بی عهدی کرده و ایران را ترک کردند ما با تعهدات چند هزار نفری نسبت به خریداران روبه رو بودیم به عبارتی ماشین فروخته شده بود اما چیزی برای تحویل نداشتیم.

وی با اعلام اینکه در آن مقطع یک میلیون و 100 هزار نفر خودرو خریده بودند که نه پول و نه ماشینی برای تحویل به آنها وجود داشت، افزود: اینها را امروز می‌گویم زیرا نمی‌خواستم در آن مقطع امید این تعداد خریدار خودرو قطع شود.

رحمانی با اشاره به اینکه در ابتدای وزارت بنده تولید خودرو هزار دستگاه هم نبود، گفت: آن تعداد خودرو هم اکثرا به کف کارخانه می رفت و تحویل مشتریان نمی‌شد اما امروز با افزایش تولید فقط زیر 10 هزار دستگاه خودرو کف کارخانه ها هست که این طبیعی است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها