کد خبر: 371654
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۰۸:۵۶:۰۰
| |

یورگن کلوپ:

نمی‌دانم قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان منجر به فتح لیگ برتر شود یا خیر

سرمربی لیورپول با خوشحالی از نتیجه کسب شده در جام باشگاه‌های جهان، ارتباط قهرمانی در این رقابت‌ها با قهرمانی احتمالی در لیگ برتر را رد کرد.

نمی‌دانم قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان منجر به فتح لیگ برتر شود یا خیر
کد خبر: 371654
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول بعد از قهرمانی تیمش در جام جهانی باشگاه ها با خوشحالی از نتیجه کسب شده گفت: در چنین مواقعی پیدا کردن کلمات برای بروز حسی که دارم خیلی سخت است. این پیروزی و قهرمانی را به تمام هواداران تیم تبریک می‌گویم. این لحظه فوق العاده و تجربه آن بی نظیر است. بازی‌های خوبی در این تورنمت دیدیم. به تیم فلامنگو تبریک می‌گویم. آن‌ها باید به عملکرد خود در این رقابت‌ها افتخار کنند. با این حال تیم من در فینال بازی بهتری ارائه داد و تیم برتر زمین بود و با شایستگی عنوان قهرمانی را به دست آوردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این قهرمانی می‌تواند لیورپول را به اولین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از سال 1990 سوق دهد یا خیر گفت: نمی‌دانم. نظر خاصی ندارم. این شب برای ما بی نظیر بود و توانستیم برای اولین بار قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را به دست بیاوریم. ما هر 5 روز یک بار بازی می‌کنیم ولی بازیکنانم خسته نیستند و بازی به بازی نشان دادند که آماده چالش بعدی هستند. برای یک مربی این بهترین تجربه کاری است که می‌تواند داشته باشد.

تنها نگرانی این مسابقات برای لیورپول مصدومیت چمبرلین بود که باعث شد او زمین بازی را ترک کند و باید دید تا چه اندازه مصدومیت این بازیکن جدی است. لیورپول حالا بعد از این قهرمانی باید به انگلیس برگردد و خود را برای ادامه لیگ برتر آماده کند. دیدار این هفته قرمزها برابر وستهام نیز به دلیل حضور در جام جهانی باشگاه‌ها لغو شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها