کد خبر: 371659
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از فعالیت‌های خیریه دروازه‌بان تیم ملی:

دروازه‌بانی که خدا او را بغل کرده است

قبل از اعزام تیم ملی به جام‌جهانی 2018 روسیه، در حالی که همه نگران نتیجه این تیم برابر اسپانیا و پرتغال بودند، یکی از نگرانی‌های هواداران به آماده نبودن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم کی‌روش برمی‌گشت.

حجم ویدیو: 8.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17 دانلود ویدیو
کد خبر: 371659
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ قبل از اعزام تیم ملی به جام‌جهانی 2018 روسیه، در حالی که همه نگران نتیجه این تیم برابر اسپانیا و پرتغال بودند، یکی از نگرانی‌های هواداران به آماده نبودن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم کی‌روش برمی‌گشت.

اما با آغاز بازی‌های ایران در جام‌جهانی و درخشش او در این رقابت، همه منتقدان از گفته‌های خود پشیمان شدند.

بعد از مهار پنالتی رونالدو در جام‌جهانی، دنیا برای علیرضا بیرانوند تغییر کرد. او که با تلاش و سختی به پیراهن شماره یک تیم ملی رسیده بود به‌ خوبی قدر آن را دانست و حالا بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست.

بیرانوند در پرسپولیس هم آن‌قدر خوب ظاهر شد که یکی از ارکان اصلی تیم برانکو در لیگ قهرمانان آسیا نام گرفت. پرسپولیس بعد از درخشش او در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال این رقابت‌ها شد و ای‌اف‌سی هم به بیرانوند لقب «دستان امن» داد.

همین چند روز پیش بود که بیرانوند در مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا حضور پیدا کرد. اگر مدیران فوتبال ایران قدرت بیشتری در کنفدراسیون آسیا داشتند او می‌توانست به عنوان اولین دروازه‌بان آسیا، جایزه مرد سال فوتبال آسیا را از آن خود کند.

علیرضا بیرانوند قدر داشته‌های خودش را به خوبی می‌داند. او تلاش می‌کند از این موقعیتی که به دست آورده بهترین بهره را ببرد و دردی از دردهای مردم کم کند. او بعد از سیل لرستان کوشید تا کمک‌های مردمی را به دست همشهریانش برساند و حالا با فروش پیراهنش سعی می‌کند کارخانه‌های تعطیل این استان را جانی تازه ببخشد.

او همچنین پیراهن خود در بازی‌های جام‌جهانی روسیه مقابل تیم ملی پرتغال را برای فروش جهت احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان لرستان اهدا کرده است.

خدا علیرضا بیرانوند را بغل کرده، او هم به خوبی قدر این موقعیتش را می‌داند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها