کد خبر: 371714
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۰۹:۵۹:۱۰
| |

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور تاکید کرد:

لزوم ساماندهی سمن‌ها و بهره گیری از ظرفیت آنها

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با اشاره به فعالیت 62 هزار سمن در کشور بر لزوم سامان دهی و بهره گیری از ظرفیت آنها تاکید کرد.

لزوم ساماندهی سمن‌ها و بهره گیری از ظرفیت آنها
کد خبر: 371714
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۰۹:۵۹:۱۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، در پایان یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای اجتماعی کشور گفت: در جلسه امروز موضوع مهمی در حوزه ارائه لایحه ای به دولت و تنظیم قانونی آن درباره سمن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگروهی در این خصوص مسائل مختلف را مورد بررسی و در مورد تدوین لایحه مطرح شده در حوزه سمن ها مسائل مختلف را بررسی کند.

وی با اشاره به فعالیت 62 هزار سمن در کشور اظهار کرد: بی تردید توانمندسازی و کارآیی‌ها سمن ها مقوله بسیار مهمی است و موضوع توانمند سازی آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید بستر مناسب فعالیت قانونی سمن ها و همچنین تدوین ضوابط و مقررات آنها محقق شود لذا در جلسه امروز نحوه ساماندهی سمن ها و مشارکت های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات و گزارشات اعضاء مطرح شد.

وزیر کشور با تاکید بر لزوم توجه به امر سمن ها و مشارکت های اجتماعی افزود: قطعا دولت دموکراتیک دولتی است که در جهت تقویت مشارکت های اجتماعی گام بردارد و پاسخگو باشد بی تردید اگر مشارکت سمن ها و مردم سازماندهی شود می‌توان ظرفیت‌های فنی، اقتصادی و فرهنگی را در جهت توسعه کشور هر چه بیشتر مورد بهره برداری قرار داد.

وی تاکید کرد: امیدواریم این لایحه در ساماندهی و توانمندسازی سمن ها اثرگذار باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها