کد خبر: 371752
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۰:۴۲:۱۵
| |

یوونتوس با رونالدو به استقبال سوپرجام ایتالیا می‌رود

یوونتوس و لاتزیو سوپرجام ایتالیا را یکشنبه شب برگزار می‌کنند و ستاره پرتغالی فرصت دارد یک عنوان دیگر فتح کند.

یوونتوس با رونالدو به استقبال سوپرجام ایتالیا می‌رود
کد خبر: 371752
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۰:۴۲:۱۵

اعتمادآنلاین| سوپرجام ایتالیا برای یازدهمین بار در خارج از کشور برگزار می‌شود. امشب (یکشنبه) ریاض (هر دو باشگاه و سری آ به خاطر بازی در عربستان 7.5 میلیون یورو دریافت می‌کنند) میزبان یکی از برابرترین سوپرجام‌های اخیر خواهد بود.

یوونتوس باید به مصاف لاتزیوی سیمونه اینزاگی برود و به خاطر شکست هفتم دسامبر ( 3 بر یک) باید از حریفش بترسد. مائوریتسیو ساری برای نخستین بار به عنوان سرمربی یوونتوس برای کسب جام تلاش می‌کند. او باید برابر حریف سرسختش ترکیبی را انتخاب کند که بتواند پیروز از میدان خارج شود. همچنین می‌تواند از خط حمله فوق‌العاده‌اش به نام دیگوالدو (پائولو دیبالا، گونسالو ایگواین و کریستیانو رونالدو) بهره ببرد.

رونالدو اکنون روزهای خوب خود را سپری می‌کند و در پنج بازی اخیر شش بار گلزنی کرده است. ساری درباره ترکیب تیمش برای سوپرجام گفت: نمی‌دانم از شروع با هم بازی خواهند کرد یا نه.

این بار لاتزیو جدی‌تر از همیشه است. تیم سوم سری آ دفاع مستحکمی دارد و در خط حمله از چیرو ایموبیله فوق‌العاده بهره می‌برد. مهاجم ایتالیایی در 20 بازی 19 گل به ثمر رسانده است. همچنین در این تیم لویس آلبرتو بازی می‌کند که بیش از دیگر بازیکنان حاضر در سری آ پاس گل داده است. او در 16 بازی توانسته است یازده پاس گل دهد. همه این آمارها نشان می‌دهد بازی جذابی خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها