کد خبر: 371832
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۲:۲۸:۰۶
| |

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش:

پرداخت حقوق مربیان خارجی از محل منابع فیفاست

وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا فدراسیون فوتبال برای پرداخت حقوق ویلموتس ناچار شد از شرکت‌های داخلی استقراض کند.

پرداخت حقوق مربیان خارجی از محل منابع فیفاست
کد خبر: 371832
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۲:۲۸:۰۶

اعتمادآنلاین| در حاشیه دیدار علی لاریجانی رییس مجلس از نمایشگاه دستاوردهای ورزش در محل مجلس، وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران ارائه کرد.

سلطانی فر اظهار داشت: ریشه مشکلات پرداختهای مالی به ویلموتس و استراماچونی تحریم های ناعادلانه و ظالمانه آمریکای جنایتکار است و این بار جوانان و فوتبال را هدف گرفته است.

وزیر ورزش افزود: از زمان حضور کی روش تا هم اکنون محل تامین پرداخت های حقوق و مطالبات مربیان خارجی از منبع کمک ها و عواید فیفا به فدراسیون فوتبال بوده و هیچگاه از منابع داخلی و بودجه ورزش کشور این پرداختها تامین نشده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با فشارهای ناشی از تحریم ظالمانه، فیفا نمی تواند بدون مجوز وزارت خزانه داری آمریکا حقوق حقه و مطالبات فوتبال ایران را بپردازد و فدراسیون فوتبال ناچار شد با استقراض از یکی از شرکت‌های داخلی که با مصوبه ستاد مقابله با تحریم ها صورت گرفت حقوق سرمربی تیم ملی را پرداخت کند. البته قرار شد در فروردین ماه سال آینده قرض خود را پس دهد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها