معاون اول رئیس‌جمهوری وارد بوشهر شد

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری، دقایقی پیش در سفر به استان بوشهر وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری وارد بوشهر شد
کد خبر: 371949
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۰۸:۴۳:۱۱

اعتمادآنلاین| اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، دقایقی پیش در سفر به استان بوشهر وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر شد. بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده قرار است در این سفر23 طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار 160 میلیارد تومان با حضور وی افتتاح شود.

قرار است در این سفر 19 طرح بوم‌گردی با 14 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری برسد و همچنین به‌صورت نمادین سه پروژه بخش کشاورزی در شهرستان دشتستان، گلخانه 75هکتاری روستای بنداروز، آبیاری تحت‌فشار هزار و 500هکتاری و یک واحد پرواربندی سه هزار راسی گوساله در شهرستان دشتستان با مجموع اعتبار 132 میلیارد تومان و اشتغال پنج هزار و 190 نفر به صورت فصلی و دائم توسط جهانگیری افتتاح خواهد می‌شود.

همچنین وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز یک طرح بوم‌گردی را به نمایندگی از 19 طرح که در این سفر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد را افتتاح خواهد کرد که با افتتاح این شمار مجموع طرح‌های بوم‌گردی بهره‌برداری شده‌ در استان بوشهر به 43 طرح افزایش خواهد یافت.

افتتاح سد قیز قلعه در منطقه دشت پلنگ شهرستان دشتی با حضور معاون وزیر نیرو با اعتبار 14 میلیارد تومان و بهره‌برداری از سد قیز قلعه و بوم‌گردی‌های روستایی از طریق ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های این سفر است.

همچنین در این سفر دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و نمایشگاه گردشگری استان بوشهر توسط معاون اول رئیس‌جمهوری افتتاح و نخستین خانه موسیقی محلی جنوب کشور نیز توسط وزیر میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری افتتاح و نشست‌های شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر نیز با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است سفر معاون اول رئیس‌جمهوری به استان بوشهر یک‌روزه خواهد بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها