با حکم رئیس سازمان زندان ها صورت گرفت:

انتصاب مدیرکل زندان های استان کردستان و استان زنجان/ معرفی سرپرست زندان های استان اردبیل

با صدور احکام جداگانه ای از سوی رئیس سازمان زندان ها؛ مراد فتحی به عنوان مدیرکل زندان های استان کردستان و محمد جوادی به عنوان مدیرکل زندان های استان زنجان منصوب شدند. همچنین جابر عبدی سرپرست زندان های استان اردبیل شد.

انتصاب مدیرکل زندان های استان کردستان و استان زنجان/ معرفی سرپرست زندان های استان اردبیل
کد خبر: 372017
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۰:۱۱:۰۸

اعتمادآنلاین| در احکام صادر شده از سوی دکتر جهانگیر بر توجه ویژه به فرآیند اصلاح و تربیت زندانیان بر اساس آموزه های دین مبین اسلام، توجه به مراقبت های بعد از خروج، حمایت از خانواده زندانیان و استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی برای توسعه استانداردهای زندانبانی تاکید شده است.

در احکام انتصاب این مدیران آمده است:

اصلاح، تربیت و ارشاد زندانیان و فراهم ساختن بستر و امکانات لازم برای بازگشت مجدد به کانون خانواده و پذیرش آنان در اجتماع، همزمان با اعمال برنامه ریزی برای مراقبت بعد از خروج و جلب همکاری دستگاه‌های ذیربط در این مهم، از جمله وظایف اساسی امر زندانبانی است که نیل به آن مستلزم برنامه‌ای راهبردی بر مبنای فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش دین مبین اسلام است که باید ضمن همکاری و هماهنگی اثر بخش با مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت مادی و معنوی آنان به اجرا درآید.

مقتضی است نهایت مساعی و همت خود را در جهت سالم سازی هرچه بیشتر محیط زندان‌ها از طریق توسعه آموزش ها، حرفه آموزی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت، توام با پاس داشت ارزش‌های فرهنگی و دینی و نظارت برحسن اجرای قوانین، مقررات و آیین نامه اجرایی سازمان را به کار گرفته تا نسبت به تحقق سیاست‌های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه مبتنی بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» شاهد مدیریتی جهادی در این عرصه خدمتگزاری باشیم.

جهانگیر پس از امضاء احکام صادر شده با تقدیر از مدیرانی که پس از سالیان متمادی خدمت به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند گفت: رویکرد سازمان زندان ها در انتصاب مدیران جوانگرایی، بهره گیری از مدیران توانمند و آماده سازی نیروهای جوان جهت احراز پست های مدیریتی می باشد.

شایان ذکر است انتصاب مدیرکل زندان های استان زنجان در پی بازنشسته شدن کریمی، مدیرکل سابق استان بود. همچنین فتحی جانشین اسحاق ابراهیمی شد که چندی پیش به عنوان مدیرکل زندان های استان فارس منصوب گردیده بود.فتحی پیش از این مدیرکل زندان های استان اردبیل بود.

منبع: پایگاه سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها