کد خبر: 372121
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۲:۴۵:۳۶
| |

حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

استفاده روزانه 5000 نفر از ایستگاه مولوی

یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اعلام کرد: با افتتاح و راه اندازی ایستگاه مولوی روزانه 5000 مسافر به تعداد مسافران خط 7 اضافه خواهد شد.

استفاده روزانه 5000 نفر از ایستگاه مولوی
کد خبر: 372121
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۲:۴۵:۳۶

اعتمادآنلاین| یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ظهر امروز در حاشیه افتتاح ایستگاه متروی مولوی با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: این ایستگاه به عنوان یازدهمین ایستگاه از خط 7 مترو امروز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 65 هزار مسافر به صورت روزانه از خط 7 مترو استفاده می‌کنند، گفت: برآورد ما نشان می‌دهد با افتتاح و راه اندازی ایستگاه مولوی روزانه 5000 مسافر به تعداد مسافران این خط اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطار در این ایستگاه به مانند سایر ایستگاه‌های این خط 10 دقیقه است، گفت: خط 7 مترو 27 کیلومتر طول دارد و با 22 ایستگاه فعال خواهد شد. پیش از این نیز ایستگاه‌های میدان صنعت، نواب، تربیت مدرس، رودکی، کمیل، بریانک، هلال احمر، محمدیه، مهدیه و بسیج افتتاح شده است.

ظهر امروز ایستگاه مولوی که در محدوده چهارراه مولوی جنب ایستگاه آتش نشانی خیابان مولوی با حضور شهردار و رییس شورای شهر تهران افتتاح شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها