پاسخ عباس سلیمی‌نمین به انصار حزب الله:

اگر عقلایی جمع انصار حزب‌الله هستند، ادب و احترام گذاشتن را به روابط عمومی‌شان یادآور شوند/ بحث کمک مالی فرزندان هاشمی به انصار حزب‌الله بحثی تاریخی است/ در جوابیه انصار حزب‌الله فقط حرف‌های ناروا مطرح شده است

بحث کمک مالی فرزندان هاشمی به انصار حزب‌الله بحثی تاریخی است که با تحقیق، نزدیک شدن به این موضوع سخت نیست.

اگر عقلایی جمع انصار حزب‌الله هستند، ادب و احترام گذاشتن را به روابط عمومی‌شان یادآور شوند/ بحث کمک مالی فرزندان هاشمی به انصار حزب‌الله بحثی تاریخی است/ در جوابیه انصار حزب‌الله فقط حرف‌های ناروا مطرح شده است
کد خبر: 372137
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین|‌ سعید شمس- بعد از انتشار گفت‌وگوی عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، با اعتمادآنلاین که در آن بحث بحث کمک مالی فرزندان هاشمی به انصار حزب‌الله مطرح شده بود، روابط عمومی انصار حزب‌الله جوابیه‌ای ارسال کرد که در سایت اعتمادآنلاین منتشر شد.

عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات تاریخ، روز سه‌شنبه 26 آذر 1398 در گفت‌‌وگو با اعتمادآنلاین گفته بود: «مهدی هاشمی پسر آیت‌الله هاشمی انصار حزب‌الله را تامین مالی می‌کرد تا آنها با مقابله و برخورد با هاشمی فضایی را به وجود بیاورند که بتوانند سوار بر موج راه‌افتاده بهره‌برداری کنند.»

روابط عمومی «انصار حزب‌الله» هم در پاسخ به این گفته سلیمی‌نمین تاکید می‌کرد: «به نظر می‌رسد عوارض مرض برخی افراد منحصر به یک جهل ساده نیست، مثلا با نزدیک‌شدن به موسم انتخابات مجلس و آمدن بوی کباب دنیا و قدرت، سرمستی و گزافه‌گویی برخی، توجیه‌پذیر می‌نماید. به ویژه کسی که در گذشته نیز از ره‌آورد شبیه این‌گونه ترهات نتوانست کلامی بهر خود دست و پا کند و با دعوت انصار حزب‌الله به مناظره برای اثبات لاطائلاتش جز شرم و سرافکندگی عایدی نداشت و تنها دستاورد او ریش جنباندنی در اینجا و آنجا بود که بعله! انصار حزب‌الله از من شکایت کرده...»

حالا عباس سلیمی‌نمین در گفت‌وگویی کوتاه با اعتمادآنلاین در واکنش به جوابیه انصار حزب‌الله به اظهارات خود گفت: جوابیه انصار حزب‌الله به گونه‌ای بود که نمی‌توان واکنش خاصی نشان داد. در واقع سخن و حرفی که بشود به‌ آن پاسخ داد در آن متن نبود و فقط حرف‌های ناروا و مقایسه‌های کاملاً بیجایی طرح شده بود. بحث کمک مالی فرزندان هاشمی به انصار حزب‌الله بحثی تاریخی است که با تحقیق نزدیک شدن به این موضوع سخت نیست. این موضوع در یکی از مناظره‌ها مطرح شد که واکنش و حتی اعتراض‌هایی را برانگیخت.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در ادامه سخانش گفت: بنابراین اصلاً وارد بحث نمی‌شوم. فقط امیدارم اگر عقلایی در این جمع هستند، ادب و احترام گذاشتن را به روابط عمومی‌شان یادآور شوند. چون هتک حرمت دیگران، ولو اینکه با افراد اختلاف داشته باشیم، کار بسیار ناشایستی است و فقط می‌توانم به آنها بگویم‌ «قالو سلاما».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها