آمار مجوز کنسرت‌ها و تک‌آهنگ‌های فصل پاییز منتشر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار گزارشی آمار مجوز کنسرت‌ها و تک‌آهنگ‌های صادرشده در فصل پاییز را منتشر کرد.

آمار مجوز کنسرت‌ها و تک‌آهنگ‌های فصل پاییز منتشر شد
کد خبر: 372176
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۵:۲۵:۳۶

اعتمادآنلاین| آمار مجوزهای صادرشده دفتر موسیقی در سه ماهه سوم سال 98 برای اجرای صحنه ای، آلبوم موسیقی، تک آهنگ، نماهنگ، کتاب گویا، اجرای گروه های خارجی در ایران و تعداد شعرها و ترانه های ارسال‌شده به دفتر موسیقی، اعلام شد.

در توضیح این گزارش آماری آمده است:

«با توجه به اینکه مجوز اجرای صحنه ای موسیقی در استان ها را ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می کنند و در تهران نیز مجوز اجرای صحنه ای موسیقی در سالن های کمتر از 500 نفر ظرفیت را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صادر می کند، آمار اجراهای صحنه ای در استان ها و سالن های کمتر از 500 نفر ظرفیت تهران در این آمار لحاظ نشده و فقط مجوزهای اجراهای صحنه ای که دفتر موسیقی صادر کرده در آمار آمده است.

در سه ماهه پاییز امسال 165 عنوان اجرای صحنه ای با 328 اجرا، 98 آلبوم موسیقی ، یکهزار و 48 تک آهنگ، 37 نماهنگ، 13 کتاب گویا و 10 اجرای گروه های خارجی در ایران از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته اند.

همچنین در سه ماهه پاییز امسال 3 هزار و 600 پرونده شعر و ترانه در دفتر موسیقی تشکیل شده است. دفتر موسیقی در سه ماهه پاییز برای 15 شرکت فعال در حوزه موسیقی پروانه فعالیت صادر کرده است.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها