کد خبر: 372182
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۵:۴۷:۲۹
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری:

طرح شفافیت هزینه‌های انتخاباتی سطح اعتمادبه مسئولان را ارتقا می‌دهد

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری، گفت: هیأت دولت روز گذشته با اتفاق آرا با طرح مجلس برای شفافیت در هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی نمایندگان موافقت کرد.

طرح شفافیت هزینه‌های انتخاباتی سطح اعتمادبه مسئولان را ارتقا می‌دهد
کد خبر: 372182
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۵:۴۷:۲۹

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری، با اشاره به تصویب دوفوریت طرح شفافیت در هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی نمایندگان در جلسه روز گذشته مجلس گفت: طرح شفافیت در هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی نمایندگان بالای 12 ماده است که 11 ماده آن مربوط به شفاف‌سازی، هزینه‌های انتخاباتی و تبلیغات نمایندگان در این حوزه است.

وی افزود: این مواد هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی نمایندگان در بخش‌های مختلف اعم از پرداخت اجاره ملک، پرداخت دستمزد، پرداخت اجاره خودرو و کل هزینه‌های مربوط به فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را شامل می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: ماده 12 این طرح ضمانت اجرای طرح است که روز گذشته دوفوریت آن در مجلس به تصویب رسید.

امیری خاطرنشان کرد: عصر روز گذشته طرح شفافیت در هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی نمایندگان در جلسه هیأت دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیأت دولت با اتفاق آرا موافقت خود را با این طرح اعلام کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان گفت: دولت هم معتقد است که این طرح در جهت ایجاد اعتماد بین مسؤولان نظام، بین مجلس شورای اسلامی و مردم و ارتقای سطح اعتماد حاکمیت بسیار مفید و مؤثر است بنابراین دولت با این طرح موافقت کرد و ما موافقت دولت را با این طرح به مجلس شورای اسلامی اعلام کردیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها