کد خبر: 372315
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۰۸:۳۵:۳۷
| |

ام‌باپه:

دوست دارم در المپیک بازی کنم

مهاجم جوان پاری سن ژرمن با وجود مخالفت این باشگاه دوست دارد که در المپیک 2020 بازی کند.

دوست دارم در المپیک بازی کنم
کد خبر: 372315
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۰۸:۳۵:۳۷

اعتمادآنلاین| باشگاه پاری سن ژرمن چند روز پیش اعلام کرد که نمی‌خواهد به کیلیان ام‌باپه اجازه حضور در المپیک 2020 را بدهد اما خود این بازیکن دوست دارد که چنین تجریه‌ای هم داشته باشد.

او گفت: وقتی باشگاه مخالف باشد من هم خودم را درگیر نمی‌کنم. دوست ندارم که با مسئولان باشگاه اختلاف و درگیری داشته باشم. به زودی با لئوناردو نشستی خواهیم داشت و صحبت می‌کنیم. اگر نتوانم در المپپک 2020 شرکت کنم منتظر المپیک 2024 پاریس خواهم ماند. حداقل دوست دارم که یک بار این رقابت بزرگ را تجربه کنم.

ام‌باپه درباره رابطه‌اش با نیمار گفت: وقتی در آگوست 2018 به تمرین پاری سن ژرمن برگشتم نخستین کاری که کردم این بود که پیش نیمار رفتم. به او گفتم که تو جام جهانی را از دست داده‌ای و شانسی برای توپ طلا نداری.

او در پایان گفت: به نیمار گفتم که ما باید به دنبال بهترین باشیم و ببینیم کدام یک از ما شانس بیشتری برای توپ طلا دارد. به او گفتم که نگران نباشد و جای او را در تیم تنگ نمی‌کنم. به نیمار این قول را دادم که همیشه به او در تیم کمک کنم و به هیچ وجه به دنبال این نیستم که جای او را تنگ کنم.

ام‌باپه فصل بسیار خوبی را با پاری سن ژرمن تجربه می‌کند. او جدول بهترین گلزنان فصل جاری لیگ فرانسه در جایگاه دوم است. ام‌باپه قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید نکرده و خبرهای زیادی درباره احتمال پیوستن او به رئال مادرید به گوش می‌رسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها