ناظم‌الشریعه:

بهترین تصمیم برای برنامه لیگ فوتسال گرفته شد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است در جلسه هم‌اندیشی با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری بهترین تصمیم برای برنامه لیگ برتر گرفته شده است.

بهترین تصمیم برای برنامه لیگ فوتسال گرفته شد
کد خبر: 372491
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۲:۳۹:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ محمد ناظم‌الشریعه درباره جلسه هم‌اندیشی کادرفنی تیم ملی فوتسال با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری و مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه خوبی بود. به‌هرحال رئیس فدراسیون فوتبال، مدیرعامل‌های باشگاه‌های لیگ برتر، دبیرکل فدراسیون و تمام مسئولان در این جلسه حضور داشند. از اول هم باید این صحبت‌ها انجام می‌شد، همه باید به تعامل برسیم تا تیم ملی شرایطش خوب شود.

وی افزود: در هر صورت با هر برنامه‌ای هم ما متضرر می‌شویم و هم باشگاه‌ها و هر تصمیمی گرفته شود، دو طرف متضرر می‌شوند، اما باید این کار را انجام دهیم و به نظرم بهترین تصمیم هم در جلسه گرفته شد. امیدوارم مشکلی در ادامه راه پیش نیاید و هم ما و هم باشگاه‌ها طبق برنامه پیش برویم. مهمتر از همه هم بازیکنان هستند که سالم بمانند و بتوانیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر برنامه لیگ برتر موجب ناراحتی باشگاه‌ها نخواهد شد، تصریح کرد: جابه‌جایی خاصی انجام نشد. طبق صورتجلسه قبلی قرار بود بازیکنان در تاریخ 27 دی ماه تحویل ما داده شوند، اما این تاریخ به سی‌ام تغییر کرد. به‌هرحال باید به باشگاه‌ها هم حق داد، آنها هم هزینه کرده‌اند و سخت‌شان است، ولی ما هم شرایط‌مان دشوار است.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا بازی تدارکاتی جدیدی برای تیم ملی در نظر گرفته نشده است، گفت: ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم، اما این دیگر وظیفه کمیته فوتسال است که هر طور شده یک بازی دوستانه برای ما فراهم کند. پیشنهادمان را هم داده‌ایم و اگر خارج از روز فیفادی هم بازی کنیم، مشکلی نداریم. بازی دوستانه خیلی مهم است و باید هماهنگی‌های آن انجام شود.

«آیا تیمی برای بازی دوستانه به شما پیشنهاد داده شده است؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: تیم‌هایی آسیایی به ما پیشنهاد شدند که با آن موافقت نکردم. بازی دوستانه را باید با تیم‌های اروپایی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره پرداخت پاداش‌های عقب افتاده تیم ملی نیز بیان کرد: من شخصاً بازهم با آقای تاج و شکوری صحبت کردم که زودتر این پاداش‌ها پردخت شود. آنها هم قول دادند که پیش از آغاز اردو این پول را پرداخت کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها