کد خبر: 372571
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۸:۲۰:۴۴
| |

نماینده مجلس

مدارا کردن در مورد بعضی از استیضاح‌ها به دلیل انتخابات 1400 است/ از حد نصاب افتادن استیضاح وزیر کشور کذب است

یک نماینده مجلس گفت: در استیضاح اخیر عدول از آیین‌نامه داخلى مجلس توسط هیات رئیسه و همین‌طور نگاه به 1400 در مجلس شوراى بصورت کاملا عریان خود را نشان مى‌دهد.

مدارا کردن در مورد بعضی از استیضاح‌ها به دلیل انتخابات 1400 است/ از حد نصاب افتادن استیضاح وزیر کشور کذب است
کد خبر: 372571
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۸:۲۰:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ بهرام پارسایی درباره اظهارات سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر کشور، گفت: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرده است مطرح نشدن استیضاح وزیر کشور به دلیل از عدد افتادن امضاهای جمع این استیضاح است در صورتی که چنین چیزی صحت ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سخنگوی محترم هیأت رئیسه مدعی شده تنها 9 امضا برای استیضاح وزیر کشور مانده است به همین خاطر استیضاح از حدنصاب افتاده است و من این ادعا را رد می‌کنم، زیرا استیضاح آقای رحمانی‌فضلی از روز اول تاکنون حد نصاب امضا را برای اعلام وصول دارا بوده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: حتی افرادی که استیضاح را امضا کردند چندین نوبت برای اینکه شبهه و ابهام وجود نداشته باشد امضای خودشان را تایید کرده‌اند.

وی پیشنهاد داد اگر اقایان بر ادعاى خود مصر باشند آقاى مطهرى باید برگه امضا‌ها در تاریخ‌هاى مختلف که داراى حد نصاب بودند را منتشرکند.

این عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر کشور در گذشته، گفت: قبل از گرانى بنزین چندین بار استیضاح وزیر کشور مطرح شد که من در جریان آن نیستم، اما این استیضاحی که جدیدا برای آن امضا جمع شد هم چنان داراى حد نصاب است.

نماینده مردم شیراز گفت: تا جایی که آقاى مطهرى را مى‌شناسم انسان راستگویی هستند و از طرفى به عنوان یکى از امضاکنندگان استیضاح اطلاع دقیق دارم که أمضاها بیش از حد نصاب است و هیات رئیسه باید در مورد ادعاهاى مطرح شده از طرف سخنگو و نقل قول ارائه شده به آقاى مطهرى توضیح دهند. متاسفانه در استیضاح اخیر عدول از آیین‌نامه داخلى مجلس توسط هیات رئیسه و همین‌طور نگاه به 1400 در مجلس شوراى بصورت کاملا عریان خود را نشان مى‌دهد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها