رقابت داغ محسن تنابنده و مهدی هاشمی در نوروز99

رقابت مهدی هاشمی با محسن تنابنده در نوروز 99 دیدنی است؛ اتفاقی که این روزها با فیلمبرداری «قصه‌های کامیون» و «پایتخت» نوروزی می‌افتد.

رقابت داغ محسن تنابنده و مهدی هاشمی در نوروز99
کد خبر: 372594
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۰۸:۳۶:۴۳

اعتمادآنلاین| شبکه‌های سیما این روزها در تدارکند تا نمایش نوروزی با شکوهی را برای آنتن فراهم کنند. در شیرگاه سیروس مقدم و بازیگرانش می‌کوشند «پایتخت6» را با داستان‌های جذاب و جدید به آنتن نوروزی شبکه یک برسانند و از طرفی دیگر سیدمسعود اطیابی هم با بازیگرانش برای شبکه دو،‌ سریال نوروزی می‌سازند و در شبکه سه خبری از کارگردانی رضا مقصودی و تولید سریال «دوپینگ» رسانه‌ای شد.

سریال «قصه‌های کامیون» همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در تهران کلید خورد؛ مجموعه‌ای که قرار است در 30 قسمت مخاطب را از نوروز تا ماه رمضان 1399 همراه کند.

تهیه‌کنندگی «قصه‌های کامیون» برعهده ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور است؛ سیدمسعود اطیابی کارگردان این سریال به نام بازیگرانش خصوصاً نقش اول اشاره کرد که مهدی هاشمی نقش اول این سریال تلویزیونی خواهد بود.

داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته، این مجموعه طنز درباره پیشکسوت فوتبالی است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحبخانه به‌دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود ...

کارگردان این مجموعه تلویزیونی درباره فضای سریال «کامیون» شبکه 2 گفت: این سریال مفرح و شاد عیدی از طرف تلویزیون به مردم خواهد بود.

تلویزیون باید ساخت طنز را جدی بگیرد، همان‌طور که الان این اتفاق افتاده است و چند ماه قبل از نوروز تلویزیون برنامه‌ریزی برای ساخت کارهای طنز دارد.

ترویج و گسترش فرح و شادی در جامعه از وظایف و رسالت‌های سازمان صداوسیماست و باید به این سمت حرکت کنیم.

با شروع تصویربرداری «کامیون» همزمان با هفته وحدت، بازیگران جدیدی هم معرفی شدند که از جمله آن می‌توان به نام جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، سپند امیرسلیمانی، سیاوش مفیدی، آرزو نبوت و شیدا یوسفی اشاره کرد.

البته پیش از این نام مهدی‌هاشمی، نسرین مقانلو، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، علی‌هاشمی، بهنام شرفی، امید روحانی و ... اعلام شده بود و با جلو رفتن داستان، بازیگران دیگر هم اضافه خواهند شد.

البته بازیگران دیگری هم در این سریال ایفای نقش می‌کنند همچون بهنام شرفی، گیتی قاسمی، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی‌زاده، شیدا یوسفی و... در این سریال حضور دارند.

«قصه‌های کامیون» 40 درصد پیشرفت کرده و تصویربرداری‌اش تا فروردین‌ماه ادامه پیدا می‌کند. این روزها گروه سیدمسعود اطیابی در خیابان‌های تهران فیلمبرداری می‌کنند و تا اواسط زمستان تصویربرداری در تهران ادامه خواهد داشت؛ هنرمندان و عوامل سریال به مناطق مرکزی کشور می‌روند تا سریال در ایام نوروز رهسپار آنتن شبکه دو سیما شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها