گالری‌ها به استقبال زمستان رفتند

نگارخانه‌ها و گالری‌های تهران با برگزاری نمایشگاه‌های هنری با آغاز فصل زمستان میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.

گالری‌ها به استقبال زمستان رفتند
کد خبر: 372674
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۱:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| این گزارش مروری دارد بر برخی از نمایشگاه‌هایی که در روزهای پنجشنبه و جمعه (پنجم و ششم دی ماه) افتتاح می‌شوند و در این ایام برقرار هستند.

گالری طراحان آزاد


نمایشگاه انفرادی چاپ سیلک و کلاژ آثار پروانه اعتمادی و به انتخاب علی بختیاری روز جمعه (6 دی‌ ماه) در گالری طراحان آزاد افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا 17 دی ماه نیز ادامه دارد.

گالری طراحان آزاد در میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس واقع شده است. گالری پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.

گالری آتبین


نمایشگاه انفرادی نقاشی احسان ضیافتی کافی با عنوان «کلان هرج و مرج» روز جمعه (6 دی‌ماه) در گالری آتبین آغاز به کار می‌کند و تا 17 دی‌ ماه نیز برقرار است.

گالری آتبین در خیابان ولیعصر، جنوب چهارراه پارک وی، انتهای کوچه تورج، کوچه خاکزاد، شماره 42 واقع شده است.

گالری هر روز باز است و از ساعت 16 تا 21 امکان بازدید دارد.

گالری اثر


نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار پویا رضی با عنوان «انفعال» از 6 تا 27 دی‌ ماه در گالری اثر برگزار است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه 11 تا 20 و جمعه 16 تا 20 فراهم است. گالری شنبه‌ها تعطیل است. گالری اثر در خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، شماره 16 واقع شده است.

گالری الهه


نمایشگاه انفرادی حجم و مولتی مدیا از مشکات مشکاتیان و با عنوان «داخل گیومه» روز جمعه (6 دی‌ ماه) در گالری الهه آغاز به کار می‌کند و تا 16 دی‌ماه نیز ادامه دارد.

ساعت بازدید از این نمایشگاه از 16 تا 20 است. همچنین گالری چهارشنبه‌ها و تعطیلات رسمی به غیر از جمعه‌ها تعطیل است.

گالری الهه در بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام(سمت راست)، بن‌بست امینی، پلاک 3 واقع شده است.

گالری اُ


نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار علی صادقی روز جمعه (6 دی‌ماه) در گالری اُ افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا 17 دی‌ماه برقرار است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 تا 20 و جمعه‌ها از 16 تا 21 اعلام شده است. گالری روزهای شنبه تعطیل است. گالری اُ در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18 واقع شده است.

گالری ایده


نمایشگاه تاریخی و پژوهشیِ عکاسی، نقاشی و اسناد به هنربانی عباس کتابی و با عنوان «لاله‌زار، چهارراه کنت» روز جمعه (6 دی‌ ماه) افتتاح می‌شود و تا 10 دی‌ماه نیز ادامه دارد.

گالری ایده در خیابان کریم‌خان، خردمند شمالی، کوچه هجدهم، شماره 26 واقع شده است. ساعت بازدید از این نمایشگاه نیز هر روز از ساعت 16 تا 20 اعلام شده است.

گالری دستان+2


نمایشگاه انفرادی آثار محمد پیریایی و با عنوان «پلکان اودسا» روز جمعه (6 دی‌ ماه) در گالری دستان + 2 آغاز به کار کرد و تا 27 دی‌ ماه نیز ادامه دارد. این گالری در خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره 6 واقع شده است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه نیز از 11 تا 19 اعلام شده است و مراسم افتتاحیه نیز از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود.

بازدید از این نمایشگاه در روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات رسمی با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است.

گالری زیرزمین دستان


نمایشگاه انفرادی آثار ندا سعیدی با عنوان «باغ عدن کوچ می کند؛ کوچنده سنگ می شود» روز جمعه (6 دی‌ماه) افتتاح می‌شود و تا 27‌ام نیز ادامه دارد. گالری دستان در خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره 6 واقع شده است.

همچنین ساعت بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت 11 تا 19 فراهم است. همچنین بازدید در روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات رسمی با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است.

گالری ژاله


نمایشگاه انفرادی عکس، چیدمان و ویدئو از فاطمه زهتاب و با عنوان «طبیعت باجان/ طبیعت بی‌جان» روز جمعه (6 دی‌ماه) در گالری ژاله آغاز به کار می‌کند و تا 13 دی‌ماه برقرار است.

گالری ژاله همه‌روزه (به غیر از شنبه‌ها) از ساعت 16 تا 21 میزبان علاقه‌مندان است. این گالری در خیابان کریم‌خان، خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک 3 واقع شده است.

گالری سایه


نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار شیدا قلی‌پور با عنوان «همبودی انسان و اضطراب» روز جمعه (6 دی‌ماه) آغاز می‌شود و تا 11 دی‌ماه برقرار است.

گالری سایه در خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک 21 واقع شده است.

همچنین ساعات بازدید از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 11 تا 20 اعلام شده است. مراسم افتتاحیه نیز روز جمعه از ساعت 17 تا 21 برگزار می‌شود. گالری سایه پنجشنبه‌ها تعطیل است.

گالری شکوه


نمایشگاه انفرادی نقاشی از نیما صفدریان و با عنوان «صورت بی صورت بی حد غیب» از روز جمعه (6‌ دی‌ماه) در گالری شکوه افتتاح می‌شود و تا 11 دی‌ماه برقرار است.

گالری شکوه در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 واقع شده است. این گالری هر روز (غیر از پنجشنبه و تعطیلات رسمی) از ساعت 16 تا 20 امکان بازدید دارد.

گالری گلستان


نمایشگاه نقاشی آثار رویا حسینی روز جمعه (6 دی‌ماه) در گالری گلستان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا 11 ‌دیماه ادامه دارد.

ساعت بازدید از این نمایشگاه جمعه تا چهارشنبه ساعت 16 تا 20 اعلام شده است. گالری گلستان پنجشنبه‌ها تعطیل است. گالری گلستان در دروس، خیابان کماسایی، شماره 34 واقع شده است.

گالری ویستا


نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار حمید جعفری شکیب و با عنوان «رویای شرقی» روز جمعه (6 دی‌ماه) در گالری ویستا افتتاح می‌شود و تا 13 دی‌ماه نیز ادامه دارد.

گالری ویستا در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11 واقع شده است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به غیر از شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها