کد خبر: 372698
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۲:۵۳:۰۹
| |

فن دایک:

رونالدو از بزرگان تاریخ فوتبال جهان است

مدافع لیورپول به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را از بزرگان تاریخ فوتبال جهان دانست. او پیش بینی کرد که هافبک بارسلونا هم دو بار نامزد کسب توپ طلا شود.

رونالدو از بزرگان تاریخ فوتبال جهان است
کد خبر: 372698
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۲:۵۳:۰۹

اعتمادآنلاین| ویرجیل فان دایک مهمان شبکه الکاس قطر شد تا درباره چند موضوع سخن به میان آورد. او ابتدا درباره ماتیاس دی لیخت مدافع هلندی یوونتوس گفت: او بازیکنی بسیار باکیفیت و با استعداد است و به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل خواهد شد. او مدت‌ها می تواند بدرخشد و تازه در اول راه است.

فان دایک درباره دی یانگ هافبک بارسلونا هم گفت: دی یانگ هم کاملا شبیه به دی لیخت است. او هم از بهترین‌هاست و حداقل برای دو بار نامزد کسب توپ طلا خواهد شد.

وقتی از فان دایک خواسته شد که خود را توصیف کند این‌گونه پاسخ داد: من بازیکن خوبی هستم اما آیا کامل هستم؟ بدون شک نه. من تازه 28 سال دارم و می‌توانم بهتر از این هم ظاهر شوم.

درباره چیزی که فان دایک حسرت آن را می‌خورد یا احساس پشیمانی می‌کند سوال شد و او پاسخ داد: چیزی نیست که به خاطر نرسیدن به آن پشیمان باشم یا حسرت داشته باشم. به همه آنچه به دست آورده‌ام افتخار می‌کنم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در ادامه فصل جاری به نتایج خوب خود ادامه دهیم.

مدافع هلندی لیورپول درباره شخصیت‌های بزرگ فوتبال جهان پاسخ‌های کوتاهی داد که به شرح زیر است:

یورگن کلوپ: یک رهبر

رونالد کومان: رهبری دیگر

پپ گواردیولا: مربی خوب

وسلی اسنایدر: اسطوره

یوهان کرویف: یکی از بزرگان تاریخ فوتبال جهان

کریستیانو رونالدو: او هم یکی از بزرگان تاریخ فوتبال جهان است.

اظهار نظر اخیر فان دایک قبل از مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان درباره کریستیانو رونالدو باعث ناراحتی این بازیکن شد و انتقادهای زیادی را هم به دنبال داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها