کد خبر: 372730
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۴:۲۲:۴۲
| |

کاظمی:

ضد انقلاب تلاش می‌کند مانع حضور مردم در انتخابات شود

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه مردم بدون توجه به تبلیغات دشمنان بار دیگر بزرگواری می‌کنند و در انتخابات شرکت می‌کنند تاکید کرد: اگرچه تبلیغات دشمنان در این حوزه بی تاثیر نیست.

ضد انقلاب تلاش می‌کند مانع حضور مردم در انتخابات شود
کد خبر: 372730
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۴:۲۲:۴۲

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی درباره تفاوت رقابت‌های سیاسی در انتخابات دوم اسفند 98 با انتخابات‌های گذشته گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که مردم همیشه در ادوار مختلف انتخابات علی رغم مشکلات در صحنه حضور پیدا کرده، رای دادند و به عنوان یک وظیفه ملی و دینی در این حوزه ادای دین کردند، اما از سوی دیگر وظیفه منتخبین مردم این است که در جهت ادای دینی که نسبت به این ملت دارند هر چه بیشتر تلاش کنند اما در این مقطع باید توجه کنیم که شرایط اقتصادی مردم به لحاظ تحریم‌های ظالمانه‌ای که از سوی استکبار شاهد هستیم سخت است؛ به همین دلیل لازم است منتخبین تمام تلاش خود را در جهت فراهم ساختن راهکاری برای برون رفت از این مشکلات فراهم کنند.

وی افزود: هم دولت و هم مجلس باید تلاش خود را مضاعف کنند؛ چرا که ما مدیون مردم هستیم. مردم همیشه دین‌شان را به نظام و انقلاب ادا کرده و در این دوره هم حتما در انتخابات شرکت می‌کنند ولی ما هم باید در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.

کاظمی اظهار کرد: امروز علاوه بر بحث تحریم‌ها شاهد این هستیم که دشمنان با تمام توان خود سعی دارند مردم را از حضور در صحنه انتخابات بازدارند. اگرچه موفق نمی‌شوند ولی به هر حال تبلیغات منفی بیگانگان در این حضور بی تاثیر نیست. امیدواریم باز هم مردم بزرگواری کنند و در صحنه حضور پیدا کنند و مسئولین هم تلاششان را برای برون رفت از شرایط فعلی کشور مضاعف کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص اینکه فضای گرم انتخاباتی چگونه و با چه الزاماتی تشکیل خواهد شد، گفت: اگرچه اکنون این فضا سرد است ولی به امید خدا هر چه جلوتر برویم مردم استقبال خواهند کرد. امیدواریم شورای نگهبان وسعت نظر بیشتری را از خود نشان دهد و به کسانی که در میان مردم جایگاه دارند و مورد اعتماد مردم هستند و خدمات آنها به مردم به منزله خدمات نظام جمهوری اسلامی است توجه ویژه‌ای داشته باشند و انعطاف بیشتری را در نظر خود لحاظ کنند.

وی همچنین در خصوص اینکه موانع جدی شکل گیری فضای انتخاباتی را در چه می‌دانید تاکید کرد: در یک کلام ضد انقلاب، ضد انقلاب با تمام توانش تلاش می‌کند که مانع حضور مردم در انتخابات باشد اما مردم به این موارد توجه نخواهند کرد و در انتخابات شرکت می‌کنند.

کاظمی در پایان در خصوص اینکه بزرگترین چالش انتخابات 98 از نظر شما چیست؟ و چه راهکاری را برای عبور از این چالش پیشنهاد می‌کنید تاکید کرد: چالش خاصی را در این انتخابات نمی‌بینم اما به هر حال لازم است که مقامات مسئول در کشور برای تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات تلاش بیشتری را مورد نظر خود قرار دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها