کد خبر: 372813
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۰۹:۵۳:۳۱
| |

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت:

«اوباش‌های محله‌ای» تحت کنترل پلیس قرار خواهند گرفت

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از تحت کنترل قراردادن اوباش‌های محله‌ای خبر داد.

«اوباش‌های محله‌ای» تحت کنترل پلیس قرار خواهند گرفت
کد خبر: 372813
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۰۹:۵۳:۳۱

اعتمادآنلاین| «سردار علی ذوالقدری» رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت، درباره سالن ورزشی مختلط گفت: ما چیزی به عنوان سالن ورزشی مختلط نداریم و برای چنین سالن‌هایی مجوز صادر نمی‌شود.

او ادامه داد: اگر کسی نسبت به راه‌اندازی غیرمجاز سالن‌های ورزشی و یا به صورت پوششی برای راه‌اندازی چنین سالن‌هایی اقدام کند، مطمئن باشند که از دید پلیس مخفی نخواهند ماند و براساس گزارشات مردمی که به فوریتهای پلیسی 110 در این زمینه به ما می‌رسد و منابعی که ما بکارگیری کردیم، موارد معدودی از این سالن‌های مختلط را شناسایی کرده و نسبت به دستگیری و برخورد قانونی با آنها اقدام کرده‌ایم.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تعداد این سالن‌ها بسیار محدود است، اما برخورد انتظامی و قضایی که با این سالن‌ها صورت گرفته با شدت بوده است.

سردار ذوالقدری درباره آرایشگاه‌های مختلط گفت: ما به دنبال شناسایی این مکان‌ها هستیم و منابع‌ شناسایی‌مان را در این خصوص فعال کرده‌ایم. همچنین از بسیج و مردم در خصوص شناسایی این مکان‌ها کمک می‌گیریم و چنانچه با موردی برخورد کنیم، قطعا هم پلیس با آنها برخورد قاطع خواهد داشت و هم دستگاه قضایی به شدت برخورد خواهد کرد.

به گفته او آمار سالن‌های زیبایی مختلط بسیار محدود است و در سال جاری نیز تعدادی از این سالن‌ها شناسایی و پلمپ شده است و با مالکان آنها برخورد شده است.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اراذل و اوباش سطح‌دار گفت: این افراد از آنجا که تحت کنترل هستند، تعدادشان افزایش نداشته است.

او ادامه داد: در حال حاضر ما با افرادی مواجه هستیم که به اصطلاح اوباش‌های محله‌ای هستند و ما برای این افراد نیز برنامه‌ریزی کرده و آنها را تحت کنترل قرار خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم افراد نظم و امنیت عمومی را برهم زده و مزاحمت برای شهروندان ایجاد کنند.

او در پاسخ به این سوال که این افراد در کدام مناطق فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این افراد بعضا در محله‌هایی هستند که بستر را برای اقدامات اوباش گونه خود مناسب می‌بینند، البته ما این محلات را مورد پایش و شناسایی قرار داده و در طرح امیر پلیس امنیت تعدادی از این افراد نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها