وضعیت متفاوت سه لژیونر ایرانی در لیگ ستارگان

در حالی که وضعیت «کریم انصاری‌فرد» و «رامین رضاییان» در تیم‌های باشگاهی‌شان مطلوب است؛ اخبار چندان خوبی درباره «مرتضی پورعلی‌گنجی» شنیده نمی‌شود.

وضعیت متفاوت سه لژیونر ایرانی در لیگ ستارگان
کد خبر: 372861
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۱۱:۳۸:۴۴

اعتمادآنلاین| مسابقات لیگ ستارگان قطر به نیم‌فصل خود رسیده است و تیم‌ها در تعطیلات زمستانی به سر می‌برند. با این حال فعالیت نقل و انتقالاتی دامه دارد. در این فصل از مسابقات لیگ قطر سه بازیکن ایرانی مشغول به بازی هستند.

رامین رضاییان با تیم الشحانیه در رتبه یازدهم جدول 12 تیمی قرار دارد. العربی با مرتضی پورعلی‌گنجی با یک بازی کمتر رتبه ششم را به خود اختصاص داده و تیم السیلیه در حضور کریم انصاری‌فرد در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

اما وضعیت این سه بازیکن بایکدیگر متفاوت است. رامین رضاییان در ترکیب الشحانیه یک مهره بسیار تاثیرگذار است. او در هفته آخر نیز موفق به گلزنی شد و تیمش را از شکست نجات داد. اگر خود رامین تصمیم به جدایی نگرد، او را تا پایان فصل در کنار تیم الشحانیه خواهیم دید.

کریم انصاری فرد نیز با پنج گل زده بهترین گلزن تیم السیلیه به حساب می‌آید. او نیز به احتمال بسیار زیاد به همکاری خود با این تیم ادامه می‌دهد. محمدعلی المری مدیرعامل باشگاه السیلیه در این باره گفت: ما به دنبال جذب سه یا چهار بازیکن داخلی در نیم فصل هستیم اما در مورد بازیکنان خارجی باید بگویم تصمیم نهایی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان خارجی برعهده سرمربی است ولی تا جایی که من می‌دانم کادرفنی از عملکرد بازیکنان تا امروز راضی بوده و هیچ تغییری در فهرست بازیکنان خارجی نخواهیم داشت.

ولی وضعیت مرتضی پورعلی گنجی چندان رضایت‌بخش نیست. بازیکن سابق تیم السد قطرطبق ادعای روزنامه الرایه قطر از سوی هواداران تیم چندان دوست داشته نمی‌شود و آنها معتقدند که باید به جای مرتضی یک مدافع خارجی دیگر به خدمت گرفته شود. هیمیر هالگریمسون، سرمربی شناخته‌شده و ایسلندی العربی در حال ارزیابی مهره‌های خارجی تیمش است تا تصمیم نهایی را در خصوص آنها اتخاذ کند. پورعلی‌گنجی چندی پیش دچار یک مصدومیت شدید از ناحیه صورت شد و حالا باید ببینیم همچنان با لباس قرمز العربی در ادامه مسابقات فصل به میدان خواهد رفت یا خیر.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها