عزم راسخ بازیکنان تیم امید برای طلسم شکنی

تمرینات تیم فوتبال امید ایران در قطر ادامه دارد و بازیکنان ایران از شکستن طلسم نرفتن به المپیک می‌گویند و اینکه قرار است در تایلند شگفتی‌ساز شوند.

عزم راسخ بازیکنان تیم امید برای طلسم شکنی
کد خبر: 372888
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۱۳:۰۱:۳۳

اعتمادآنلاین| رضا شکاری در خصوص اردوی آماده‌سازی تیم المپیک در قطر اظهار داشت: باید از حمید استیلی و کادر ایشان همچنین فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که بهترین امکانات و شرایط را در این اردو فراهم کردند. همه چیز فوق‌العاده است و بچه‌ها با تمرکز و روحیه بسیار خوبی در تمرینات کار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: شب گذشته یک بازی درون تیمی داشتیم که انگیزه رقابت بالایی بین همه اعضای تیم وجود داشت و هیچ‌کس نمی‌خواست بازنده باشد. به نظرم کادر فنی این انگیزه و روحیه جنگندگی را به تیم منتقل کرده و انرژی بسیار خوبی بین بچه‌ها وجود دارد. در بازی درون تیمی همه نفرات کار را جدی گرفته بودند و در بازی‌های دیگر از این هم جدی‌تر و بهتر بازی می‌کنند. این انگیزه را کادر فنی به تیم منتقل کرده‌اند و بچه‌ها با روحیه جنگنده کار می‌کنند.

هافبک تیم تراکتور همچنین گفت: بعضی تیم‌ها شرایطی را رقم می‌زنند که هیچ‌کس انتظار ندارد و من باور دارم این تیم امید از همان تیم‌هاست. تیمی که می‌تواند فراتر از انتظارات شگفتی‌ساز شود و عملکردی متفاوت داشته باشد. من هم مثل استیلی و اعضای کادر قول می‌دهم بچه‌ها با تمام وجود می‌جنگند و با دعای خیر مردم انشالله در بازی‌های تایلند هم موفق می‌شویم.

مهران درخشان‌مهر دیگر بازیکن تیم امید با تصریح کرد: خوشبختانه اردوی قطر در بهترین شرایط ممکن برای تیم برگزار شده است. علاوه بر تمرینات بسیار خوب و شاداب زمین چمن و امکانات هم از هر نظر عالی بوده و بچه‌ها در این موقعیت تلاش می‌کنند با تمام توان خودشان را به کادر فنی ثابت کنند.

مدافع چپ پای تیم امید همچنین اظهار داشت:می‌دانیم روزهای پایانی و سرنوشت‌ساز اردو رسیده و آرزوی همه ما این است بهترین و شایسته‌ترین‌ها انتخاب شوند. امیدواریم هر بازیکنی که لایق این پیراهن است به حق خودش برسد و در نهایت تیم شایسته و قدرتمندی راهی مسابقات شود که بتواند این طلسم را بشکند. استیلی و سایر اعضای کادر عملکرد بچه‌ها را با دقت زیر نظر دارند و تلاش کردند در این مدت نقاط ضعف بچه‌ها برطرف شود. امیدوارم ما هم بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم.

درخشان مهر در پایان گفت: آخرین بازی مقابل قطر برگزار می‌شود و همه بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. امیدواریم در این بازی هم نمایش خوبی داشته باشیم و در نهایت با آمادگی کامل وارد بازی‌ها شویم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها