کد خبر: 372901
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۱۳:۵۳:۵۵
| |

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف و ناامیدی بین مردم و مسئولان است

جانشین رئیس سازمان‌ بسیج مستضعفین‎ سپاه پاسداران از بی‎ثبات‌سازی ایران ‎اسلامی و قرار دادن مردم مقابل حاکمیت توسط دشمنان خبر داد و گفت: دشمنان پس از نا امیدی از گزینه جنگ و توطئه های بی اثر برای جمهوری اسلامی ایران، امروز تلاش می کنند تا با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان، نا امیدی ایجاد کنند.

دشمن به دنبال ایجاد شکاف و ناامیدی بین مردم و مسئولان است
کد خبر: 372901
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۱۳:۵۳:۵۵

اعتمادآنلاین| سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه همدان، خاطرنشان کرد: گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی با راهبردهای براندازی از دیگر اهداف دشمنان است که با هوشیاری و تدبیر ملت و مسئولان ناکام مانده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن فکر می کرد می تواند با ایجاد اغتشاش ایران را تسلیم خود کند اما هوشیاری مردم و تدبیر به موقع مسئولان، بار دیگر شکست آنها را رقم زد.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با محبوبیت مردمی، هوشمندی مسئولان و قدرت نظامی هرگز تسلیم این اتفاق ها نخواهد شد، افزود: کشورمان در مقابل اغتشاش ها بسیار خوب اداره شده است.

جانشین رئیس سازمان‌ بسیج مستضعفین همچنین ادامه داد: آمریکایی ها به تسلیم شدن برابر اغتشاش ها بسیار خوشبین بودند اما این افکار توهمی بیش نبود.

وی افزود: با تدابیر هوشمندانه و همکاری خوب مردم، در کمتر از سه روز نیروهای امنیتی، سربازان گمنام، نیروی انتظامی و مردم این آشوب ها را کنترل کرده و عاملان آن را شناسایی کردند.

سپهر اذعان کرد: دشمنان نگران توسعه انقلاب اسلامی در جهان و قدرت گرفتن مظلومان و مستضعفین در قیام علیه مستکبران هستند اما باید بدانند امروزه به واسطه ظهور انقلاب اسلامی، بسیج جهانی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایجاد و تقویت بسیج مردمی در کشورهای لبنان، عراق، یمن، سوریه و افغانستان خار چشم استکبار جهانی شده، اعلام کرد: امروز دشمنان از این قدرت جهانی در امنیت نیستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی هستند، یادآور شد: ایالت های آمریکا در حال استقلال هستند و ابرقدرت پیر و فرسوده در آستانه سقوط قرار دارد.

جانشین رئیس سازمان‌ بسیج مستضعفین ناکارآمدی ارتش آمریکا برای تامین نیازهای خود و کسری بودجه و بدهی 22 تریلیون دلاری را از عوامل ناامیدی در بین مسئولان و مردم این کشور خواند و افزود: چگونه این چنین کشوری می تواند مشکلات مردم کشور ما را حل کند؟

وی همچنین حاطرنشان کرد: در گذشته ناوگان های آمریکا و انگلیس در خلیج فارس قدرت هر اراده ای در مقابل کشورهای منطقه داشتند اما اکنون قدرت ایران اجازه هیچ گونه عرض اندام به آنها را نمی دهد.

سپهر در پایان با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس اعلام کرد: مردم با چشم باز، بصیرت و آگاهی مجلس انقلابی و مردمی را رقم بزنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها