کد خبر: 372907
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۱۴:۰۸:۱۶
| |

سرمربی تیم بسکتبال اکسون:

مصدومیت‌ها کار ما را سخت کرد

سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: به دلیل مصدومیت‌ها بازیکنانم به دلیل تعویض نشدن در اواخر بازی خسته شدند که کار را برای ما سخت کرد.

مصدومیت‌ها کار ما را سخت کرد
کد خبر: 372907
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۱۴:۰۸:۱۶

اعتمادآنلاین| البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران، پس از باخت تیمش مقابل نفت آبادان در دیدار خانگی از هفته چهاردهم لیگ‌برتر، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: فکر می کنم هر دو تیم تمرکز زیادی در مسائل دفاع داشتند و بخاطر همین هم بود که بازی پر برخورد و کم امتیازی را از هر دو تیم دیدیم.

او افزود: ما هم شانس داشتیم که بازی را ببریم ‌و حتی لحظاتی یکی دو امتیاز جلو افتادیم، اما نتوانستیم کنترل ‌کنیم. فکر می کنم مصدومیت بازیکنان ما نیز در روند بازی تاثیر داشت و آنطور که می خواستیم کار برای ما پیش نرفت. در چنین بازی پر فشاری نیاز داشتیم چرخش بیشتری در ترکیب تیم ما صورت بگیرد که متاسفانه به دلیل مصدومیت بازیکنان این امکان برایمان فراهم نبود. بازیکنان ما زیاد در زمین بودند و به نظرم در اواخر بازی توان کافی برای زدن شوت‌های حساس را نداشتند.

همچنین سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران در پایان گفت: به هر حال نفت آبادان تیمی است که به لحاظ سابقه حضور در سوپر لیگ ‌و هم از نظر در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه‌تر، نسبت به تیم ما شرایط و تجربه بهتر و بیشتری دارد. زمانی که شما مقابل بازیکنی‌ مثل داورپناه بازی‌ می‌کنید نباید حتی یک لحظه غفلت کنید. برای تیم ما این بازی‌ها خوب است و از این دیدارها کسب تجربه می‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها