کد خبر: 373162
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ ۱۵:۴۶:۳۳
| |

شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

سهمیه تاکسی‌های اینترنتی تا فردا به دستشان می‌رسد/ وزارت نفت نقشی در تعیین مقدار سهمیه ندارد

شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بنا بر اعلام وزارت کشور اطلاعات اطلاعات پیمایش رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تا فردا پردازش شده و اعتبار آن‌ها ظرف چند ساعت واریز خواهد شد.

سهمیه تاکسی‌های اینترنتی تا فردا به دستشان می‌رسد/ وزارت نفت نقشی در تعیین مقدار سهمیه ندارد
کد خبر: 373162
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ ۱۵:۴۶:۳۳

اعتمادآنلاین| شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: تا به امروز دو مرحله اطلاعات از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات دریافت کردیم که یکی از آن‌ها به فاصله یک هفته و دیگری به فاصله دو هفته دریافت شد.

او با اشاره به نقش وزارت کشور در دریافت اطلاعات و ارائه آن‌ها به وزارت نفت ادامه داد: افراد فعال در این حوزه در وزارت کشور باید اطلاعات را چک و ارزیابی کرده و سپس به دست شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی برسانند.

رضایی گفت: اطلاعات مربوط به دو بازه یک هفته‌ای و دو هفته‌ای ذکر شده واریز شده و به دست رانندگان رسید، اما کماکان منتظر سری بعدی این اطلاعات هستیم؛ آخرین پیگیری‌ها از وضعیت سهمیه این تاکسی‌ها حاکی از آن است که اطلاعات ذکر شده تا پایان امشب یا حداکثر تا فردا صبح به دست شرکت ملی پخش و پالایش خواهد رسید.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: با رسیدن اطلاعات به وزارت نفت مبالغ در نظر گرفته شده در کمتر از چند ساعت به دست رانندگان محترم خواهد رسید و اعتبار تا سقف 300 لیتر و معادل هزار و 500 تومان (تا سقف 450 هزار تومان در ماه) برای آن‌ها واریز خواهد شد.


او گفت: میزان پیمایش خودرو‌ها به صورت هفتگی محاسبه شده و به واسطه وزارت کشور به دست وزارت نفت می‌رسد و رانندگان مطابق استاندارد‌های تعیین شده با رسیدن به سقف میزان پیمایش این مبلغ ذکر شده را دریافت خواهند کرد.

رضایی اظهار کرد: اطلاعات پیمایش مستقیما از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی به وزارت کشور فرستاده شده و در آن‌جا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد با رسیدن مقدار پیمایش تاکسی‌ها به سقف 47 کیلومتر در هفته خودرو مشمول دریافت اعتبار خرید سوخت خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تشریح کرد: میزان تفاوت پیمایش خودرو‌ها محاسبه شده و در نهایت به ازای هر لیتر بنزین مصرفی مبلغ هزار و 500 تومان که معادل تفاوت قیمت بنزین سهمیه‌ای و بنزین آزاد است به عنوان اعتبارخرید سوخت در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد. تأیید آمار‌ها و تعیین مقدار پیمایش توسط وزارت کشور انجام شده و وزارت نفت یا شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی نقش در آن ندارند؛ تنها وظیفه وزارت نفت دریافت شماره‌های حساب و واریز اعتبار برای رانندگان است.

او با تأکید بر اینکه این اعتبار تنها در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده خواهد بود، بیان کرد: مبالغ ذکر شده به یکی از کارت‌های مالک خودرو و به عبارتی شخص پیمایش کننده واریز می‌شود. توجه داشته باشید که از طریق ارائه اعتبار هیچ سهمیه‌ای تا به امروز به شرکت‌های اینترنتی ارائه نشده و مبالغ ذکر شده مستقیما به دست رانندگان می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جاون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها