شطرنج سریع و برق آسای جهان:

پایان کار بانوان ایران در بخش سریع/ خادم‌الشریعه در رده بیست و نهم قرار گرفت

آخرین روز مسابقات سریع قهرمانی جهان با مشخص شدن نتایج نمایندگان ایران در این رقابت‌ها به پایان رسید.

پایان کار بانوان ایران در بخش سریع/ خادم‌الشریعه در رده بیست و نهم قرار گرفت
کد خبر: 373248
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| دور پانزدهم و پایانی بخش سریع مسابقات قهرمانی شطرنج سریع و برق آسای جهان 2019 برگزار شد و 3 بانوی شطرنج‌باز کشورمان در سومین روز این مسابقات به مصاف حریفان رفتند.

سارا خادم الشریعه با ریتینگ 2421 اولین بازی روز سوم را با برد آغاز کرد. شطرنج‌‌باز کشورمان دو بازی دیگر را مقابل حریفانی از روسیه انجام داد که حاصل آن یک شکست و یک پیروزی بود. خادم‌الشریعه در مجموع 12 بازی در بخش سریع 7 امتیاز به دست آورد.

میترا حجازی‌پور با ریتینگ 2253 در اولین بازی برابر تومیلووا از روسیه به برتری رسید. در ادامه مقابل الیسا از آلمان شکست خورد. همچنین بازی با سارگسین را نیز واگذار کرد. شطرنج‌باز ایران در آخرین بازی خود نیز مقابل حریفی از کشور میزبان به تساوی دست پیدا کرد. حجازی‌پور از مجموع 12 بازی تنها 5.5 امتیاز کسب کرد.

آتوسا پورکاشیان دیگر نماینده شطرنج ایران با ریتینگ 2299 در ابتدای روز سوم بازی را به شطرنج‌باز کشور میزبان واگذار کرد. پورکاشیان در سه بازی بعد خود توانست پیروز میدان باشد و دو برد مقابل حریفانی از روسیه بود. پورکاشیان نیز همانند خادم الشریعه از 12 بازی موفق به کسب 7 امتیاز شد.

در پایان و با مشخص شدن جدول این مسابقات خادم‌الشریعه در رده بیست و نهم قرار گرفت. پورکاشیان سی‌وهفتم شد و حجازی‌پور نیز در رده 77 جدول قرار گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها