کد خبر: 373316
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۰:۴۹:۰۲
| |

احتمال جراحی فعلا منتفی شد/ کامران قاسمپور مشکلی برای حضور در جام تختی ندارد

درحالیکه پیش از این اعلام شده بود که کامران قاسمپور به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو باید عمل جراحی را پشت سر بگذارد، این مدعی وزن 86 کیلوگرم مشکلی برای حضور در جام تختی نخواهد داشت.

احتمال جراحی فعلا منتفی شد/ کامران قاسمپور مشکلی برای حضور در جام تختی ندارد
کد خبر: 373316
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۰:۴۹:۰۲

اعتمادآنلاین| همانطور که پیش از این نیز عنوان شده بود، کامران قاسمپور با وجود مصدومیت از ناحیه زانو و درحالیکه نتوانسته بود پیش از مسابقات امیدهای جهان تمرین خوبی انجام دهد، راهی این رقابت‌ها شد و البته بدون مشکل، طلای وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان را از آن خود کرد.

بعد از بازگشت از بوداپست مجارستان، این کشتی‌گیر در لیگ برتر و مسابقات باشگاه‌های جهان نیز کشتی گرفت و این نگرانی وجود داشت که میزان آسیب دیدگی زانویش افزایش پیدا کند.

محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص وضعیت کامران قاسمپور گفت: پیش از اینکه به روسیه بروم، موضوع این کشتی گیر را پیگیری کردم و حتی علیرضا دبیر هم صحبتی با کامران قاسمپور داشت و طبق هماهنگی های به عمل آمده، دکتر کیهانی وی را ویزیت کرد و از پایش MRI گرفته شد. خوشبختانه رباط ACL زانوی قاسمپور که قبلا گفته شده بود دچار پارگی شده، مشکل حادی نداشت و آسیب دیدگی او پارگی جزئی مینیسک تشخیص داده شد بنابراین مشکلی برای حضور در جام تختی نخواهد داشت.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی طی روزهای 18 تا 20 دی ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها