کد خبر: 373411
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۴:۴۱:۴۴
| |

انتقاد «تری گیلیام» از فیلم مرد ایرلندی

کارگردان هالیوودی از تکنیک کاهش سن در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی انتقاد کرد.

انتقاد «تری گیلیام» از فیلم مرد ایرلندی
کد خبر: 373411
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۴:۴۱:۴۴

اعتمادآنلاین| دوست داشته باشیم یا نه، «مرد ایرلندی» محصول جدید نتفلیکس از شانس‌های اصلی فصل جوایز امسال است.

این فیلم سه ساعت و نیمه به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بعد از اکران در چند سینمای محدود، از سوی شبکه نتفلیکس منتشر شد.

در حالی که این فیلم شانس بالایی برای بخش بهترین فیلم و دیگر بخش‌های آکادمی اسکار 2020 دارد، همه فیلمسازان هوادار سرسخت آن نیستند.

اخیراً در مصاحبه‌ای تری گیلیام فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» را مورد انتقاد شدید قرار داد و هم سو با مارتین اسکورسیزی معتقد بود فیلم‌های ابرقهرمانی نفرت‌انگیز هستند و فقط برای فروش‌های بالا ساخته می‌شوند. او این بار نظر خود را در مورد فیلم جدید مارتین اسکورسیزی هم اعلام کرد.

گیلیام نظر‌های متفاوتی نسبت به تکنولوژی کاهش سن با استفاده از جلوه‌های بصری داشته است که یکی از دلایل آن، بودجه 140 میلیون دلاری‌اش است.

این جلوه‌ها استفاده شدند تا شخصیت‌هایی که توسط جو پشی، آل پاچینو و رابرت دنیرو بازی شد در مراحل مختلف زندگی به نمایش گذاشته شوند. او معتقد است درحالی که چهره‌ها جوان به نظر می‌رسند، اما فیزیک بدنی بازیگران با چهره آن‌ها مرتبط نیست و همچنان پیر است.

او در مورد داستان فیلم هم گفت که تمام فیلم را به غیر از 30 دقیقه پایانی دوست داشته است؛ چرا که معتقد است مخاطب به پیری شخصیت فرانک شیران و زندگی نابود شده او نیاز نداشته است و بعد از قتل هوفا باید داستان فیلم به پایان می‌رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها