کد خبر: 373448
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۶:۰۷:۴۸
| |

پیشنهاد ویژه تیم بسکتبال شهرداری گرگان به «حدادی»

بعد از تیم بسکتبال مهرام، حالا مسوولان باشگاه شهرداری گرگان نیز برای جذب حامد حدادی وارد میدان شده‌اند.

پیشنهاد ویژه تیم بسکتبال شهرداری گرگان به «حدادی»
کد خبر: 373448
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۶:۰۷:۴۸

اعتمادآنلاین| با به پایان رسیدن کار حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان در لیگ چین صحبت‌های زیادی درباره حضور این بازیکن در لیگ کشورمان مطرح شده است. از باشگاه مهرام خبر رسید که پیشنهاد اولیه را این تیم به حدادی داده و حالا شهرداری گرگان نیز برای جذب ستاره بسکتبال ایران و آسیا وارد میدان شده‌ است.

از گرگان خبر رسیده که مسوولان باشگاه شهرداری گرگان به حدادی پیشنهاد خوبی داده‌اند تا او برای اولین‌بار پیراهن این تیم را به تن کرده و فصل حرفه‌ای اش را در شمال کشور ادامه دهد.

حامد حدادی فصل حرفه‌ای خود را با تیم نانجینگ چین شروع کرد و با به پایان رسیدن کارش در این تیم هنوز مقصد جدیدش را معرفی نکرده‌ است.

باید دید این ستاره چه تصمیمی می‌گیرد و آیا به لیگ ایران می‌آید یا نه و در نهایت با چه تیمی قرارداد امضا خواهد کرد. شهرداری گرگان امسال با هدایت مهران شاهین‌طبع وارد لیگ برتر شده که هدایت تیم ملی را نیز برعهده دارد. در جریان اردوهای تیم ملی رابطه شاهین‌طبع و حدادی خوب نبود و حالا باید دید آیا بعد از المپیکی شدن بسکتبال در جام‌جهانی این رابطه خوب شده و باعث می‌شود حدادی راهی شمال کشور شود یا آن حاشیه‌ها، در تصمیم نهایی این ستاره تاثیر می‌گذارد یا خیر.

شهرداری گرگان بعد از مصدومیت روزبه ارغوان به تازگی رایان ریچاردز را به خدمت گرفته‌ و همزمان در انتظار پاسخ حدادی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها