کد خبر: 373466
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۸:۳۱:۴۷
| |

کشف سلاح‌های اسرائیلی از پایگاه تروریست‌ها در سوریه

خبرگزاری سوریه می‌گوید نیروهای امنیتی این کشور توانسته‌اند مقادیر زیادی از سلاح‌های رژیم صهیونیستی را در جنوب سوریه کشف کنند.

کشف سلاح‌های اسرائیلی از پایگاه تروریست‌ها در سوریه
کد خبر: 373466
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۸:۳۱:۴۷

اعتمادآنلاین| نیروهای امنیتی سوریه امروز (یکشنبه) توانستند یک انبار مهمات باقی‌مانده از تروریست‌های شکست خورده در جنوب سوریه را کشف کنند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این مهمات که از سوی رژیم صهیونیستی به دست تروریست‌ها رسیده است، شامل سلاح‌های مختلف و مواد منفجره می‌باشد. در این مرکز مقادیری مواد مخدر نیز کشف شده است.

این خبرگزاری اشاره‌ای به جزئیات دیگر خبر نکرده است. تروریست‌های حاضر در مناطق جنوبی سوریه از جمله استان‌ قنیطره و بلندی‌های جولان در سال‌های گذشته، به طور وسیع تحت حمایت و پشتیبانی رژیم صهیونیستی بودند. تا کنون بارها انبارهای سلاح‌های رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف سوریه کشف شده است.

علاوه بر گزارش‌های غیررسمی از روابط رژیم صهیونیستی با تروریست‌ها در سوریه، بعضا مقام‌های غربی نیز به وجود چنین روابطی اذعان کرده‌اند. تابستان امسال ژنرال «پیتر پاول» رئیس سابق کمیته نظامی پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی در سوریه را تأیید کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها