لیگ برتر انگلیس

آرسنال بازی برده در دربی لندن را باخت

تیم تحت هدایت میکل آرتتا در دربی لندن مقابل چلسی تن به شکست داد تا تیره‌روزی‌های توپچی‌های لندن همچنان ادامه داشته باشد.

آرسنال بازی برده در دربی لندن را باخت
کد خبر: 373470
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۹:۲۱:۵۲

اعتمادآنلاین| تیم‌های فوتبال آرسنال و چلسی از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. این دربی لندن که در ورزشگاه امارات برگزار شد در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان فرانک لمپارد به اتمام رسید.

توپچی‌های لندن ابتدا در این دیدار خانگی با گل دقیقه 13 پی‌یر امریک اوبامیانگ از میهمان خود پیش افتادند، اما 10 دقیقه پایانی بازی با طوفان آبی‌پوشان لندنی همراه شد و جورجینو ابتدا در دقیقه 83 گل تساوی را به ثمر رساند و چهار دقیقه بعد هم تامی آبراهام گل برتری چلسی را وارد دروازه آرسنال کرد.

شاگردان فرانک لمپارد با این برد 35 امتیازی شدند و جایگاه خود در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را استحکام بخشیدند. آرسنال هم 24 امتیازی باقی ماند و در رده دوازدهم ایستاد.

به این ترتیب میکل آتتا در دومین بازی که روی نیمکت سرمربیگری آرسنال نشست، اولین شکست خود را تجربه کرد. این سرمربی اسپانیایی در بازی اولش با توپچی‌ها در خانه بورنموث به تساوی یک - یک دست یافته بود.


در همین چارچوب امشب دو بازی دیگر برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت 20 لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف ولورهمپتون می‌رود و از ساعت 21:30 نیز منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای شفیلدیونایتد است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها