در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

تندروها به دنبال استعفای روحانی هستند؟

برخی مدعی هستند که دولت قصد استعفا دارد و برخی می‌گویند با توجه به فشار این روزهای مخالفان راهکار بهتر برای دولت استعفا و کنار کشیدن است.

حجم ویدیو: 5.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54 دانلود ویدیو
کد خبر: 373503
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهتاب اسفندیاری- این روزها بحث استعفای دولت داغ است.

برخی مدعی هستند که دولت قصد استعفا دارد و برخی می‌گویند با توجه به فشار این روزهای مخالفان راهکار بهتر برای دولت استعفا و کنار کشیدن است.

طرح استعفای دولت اولین بار از دل گفت‌وگویی با عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی، بیرون آمد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب راهکار نجات کشور از شرایط فعلی را کناره‌گیری دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام و مراجعه به آرای مردم عنوان کرد.

اما تیتر «استعفای دولت» مورد توجه سیاسیون مخالف دولت قرار گرفته است.

نصرالله پژمانفر، عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی در مجلس، گفته است محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، برای قانع کردن نمایندگان در خصوص تایید کلیات بودجه آنها را تهدید به استعفای روحانی کرده است.

علاوه بر نمایندگان حامی دولت، نوبخت هم با اشاره به این موضوع در توییتی نوشت: «دروغی چون «تهدید به استعفای رئیس‌جمهور برای تصویب کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق»! را منتشر کرده‌اند که فراتر از کذب و مضحک بودنش، اهانتی آشکار به همکاران خودشان در مجلس است.»

علی ربیعی، سخنگوی دولت، نیز اواخر آذرماه که شایعاتی درباره پیشنهاد استعفای روحانی از طرف معاون اول رئیس‌جمهوری مطرح شده بود گفت: «به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس‌جمهوری و کناره‌گیری دولت مطرح نشده و طرفدار هم ندارد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها