کد خبر: 373568
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۱:۲۲:۰۰
| |

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:

نباید خودزنی کنیم/ قول می دهم یزدانی به المپیک می رسد

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: انتظارات از کشتی بالا و به حق است اما ما نباید خودزنی کنیم.

نباید خودزنی کنیم/ قول می دهم یزدانی به المپیک می رسد
کد خبر: 373568
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۱:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: بعد از مسابقات جهانی قزاقستان چند مسابقه داخلی و تورنمنت بین المللی هم شرکت کردیم. این اولین اردوی رسمی برای تورنمنت ایتالیاست که برگزار می کنیم. 4 کشتی گیر هم قرار است اعزام شوند و سایر ورزشکار در جام تختی کشتی می گیرند.

وی درباره نفرات اعزامی به تورنمنت ایتالیا، عنوان کرد: بهنام احسان پور، یونس امامی، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع اعزام می شوند. اواخر بهمن تیم اعزامی به قهرمانی آسیا را معرفی می شود تا ورزشکاران اعزامی به گزینشی المپیک که فروردین برگزار می شود، مشخص شوند.

محمدی درباره مصدومیت کریمی و یزدانی اظهار داشت: آسیب دیدگی اجتناب ناپذیر است اما جاهایی باید خودمان مدیریت کنیم خصوصا در سال المپیک. من قبلا نگرانی خودم را مطرح کرده بودم مخصوصا اینکه سهمیه هم کامل نگرفته بودیم.

وی افزود: دو ماه پیش این موضوع را گفته بودم. انتظارات از کشتی بالا و به حق است اما ما نباید خودزنی کنیم. وضعیت یزدانی و کریمی خیلی ها را نگران کرده. ما تمام توان مان را گذاشتیم یزدانی سرحال و آماده برگردد البته عجله نمی کنیم، قول می دهم یزدانی به المپیک می رسد و اواسط بهمن روی تشک می آید.

سرمربی کشتی آزاد با اشاره به نگرانی هایی که در خصوص کریمی وجود دارد، تصریح کرد: تنها نگرانی ما کریمی است. دو راه بیشتر نداشت؛ جراحی و پی آر پی که روش دوم را انتخاب کردیم. چون اگر جراحی می کرد، المپیک را از دست می داد. پی آر پی آخرین شانس اوست. کریمی بعد از 2.5 الی3 ماه می می تواند برگردد. باید ببینیم وضعیت او به چه صورت است. اگر نتوانست، شانس المپیک را از دست می دهد. البته ما نفرات دیگری هم داریم و محمدحسین محمدیان را جایگزین کردیم.

وی افزود: در سال المپیک باید خیلی مراقب باشیم. شرایط کشتی قبل از قزاقستان خوب نبود اما در قزاقستان بهتر شد. تلاش می کنیم به دور از حاشیه و در آرامش ابتدا سهمیه بگیریم، بعد به دنبال مدال المپیک باشیم.

محمدی در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه وزیر ورزش روز گذشته در بازدید از خانه کشتی گفته انتظار 4 مدال دارد، عنوان کرد: وزیر ورزش محبت دارد. انتظار او این است اما ما هیچ قولی ندادیم و هیچ مربی عاقلی این کار را نمی کند. روزهای سخت کنار کشتی بودیم و قول می دهیم بچه ها کم کاری نکنند. کار برای کسب سهمیه سخت است تمام تلاش ما این است بچه ها در المپیک بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی افزود: خواسته ما زیاد نبوده و تنها امکانات می خواهیم و اینکه مسائل مالی کادر و ورزشکاران برطرف شود. وزیر و رئیس کمیته قول داده اند برطرف کنند صحبت ها دلگرم کننده بوده حالا باید ببینیم عملیاتی می شود یا خیر.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها