کد خبر: 373680
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۶:۰۸:۵۵
| |

وزیر ورزش و جوانان:

وضعیت تنیس ایران در آسیا خوب نیست

وزیر ورزش و جوانان گفت: وقتش رسیده که فدراسیون یک ساماندهی جدید شود و برنامه ریزی جدیدی را انجام دهد زیرا الان وضعیت ما در آسیا خوب نیست و ما باید در سیاست ها و برنامه ریزی ها بازنگری کنیم تا موقعیت خودمان در آسیا را بهبود ببخشیم .

وضعیت تنیس ایران در آسیا خوب نیست
کد خبر: 373680
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۶:۰۸:۵۵

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر افزود: با توجه به نیازهای که رشته های مختلف ورزشی به منظور گسترش فضاهای ورزشی دارند، از سه سال پیش تلاش گسترده ای را برای تحقق این مهم با استفاده بیشتر از منابع بخش خصوصی آغاز کردیم. استفاده از منابع بخش خصوصی هم در قانون بودجه ما هست هم در قوانین دیگر هست که بتوانیم پروژه های نیمه تمام را بصورت BOT برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار کنیم و هم اینکه از مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها با اعطای تسهیلات ارزان‌تر، استفاده کنیم.

وی گفت: وقتش رسیده است که فدراسیون یک ساماندهی جدید شود و برنامه ریزی جدیدی را انجام دهد چرا که الان وضعیت ما در آسیا خوب نیست و ما باید در سیاست ها و برنامه ریزی ها بازنگری کنیم تا موقعیت خودمان در آسیا را بهبود ببخشیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه استعدادهای خیلی خوبی در تنیس داریم، خاطرنشان کرد: اگر خوب سرمایه گذاری کنیم و از سنین پایین روی آنها کار کنیم مطمئنا در آینده می توانیم ، موقعیت خود در آسیا را بهبود ببخشیم و با حضور در رویدادهای مختلف بین المللی از فرصت هایی که در اختیارمان قرار می گیرد ،استفاده کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها