تقسیم مساوی درآمد پخش مسابقات بین وزارت ورزش و صداوسیما

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 99 گفت: با مصوبه امشب کمیسیون، درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین وزارت ورزش و سازمان صداوسیما به‌صورت مساوی تقسیم می‌شود.

تقسیم مساوی درآمد پخش مسابقات بین وزارت ورزش و صداوسیما
کد خبر: 373735
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۹:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت:‌ در جلسه امروز ادامه تبصره‌های لایحه بودجه سال 99 مورد بررسی قرار گرفت که این بررسی‌ها مصوباتی را نیز به همراه داشت.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 99 در نشست امشب خود مصوب کردند که درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان صداوسیما تقسیم شود.

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه خود دولت را مکلف کردند تا درآمدهای حاصل از پخش مسابقات ورزشی را بین سازمان صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان سهم هر دستگاه 50درصد تقسیم کند.

یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در برنامه ششم توسعه دولت مکلف به تقسیم درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین این دو ارگان شده بود اما درصد و میزان برخورداری هر یک از این دو نهاد از درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی یکسان و مساوی نبود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها