کد خبر: 373736
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۹:۳۱:۵۴
| |

13 شهر استان کرمان در وضعیت قرمز آبی

استاندار کرمان گفت: علی رغم همه زحماتی که کشیده شده، وضعیت استان کرمان در حوزه آب در مجموع خیلی مطلوب نیست و باید به بحث آب بیشتر توجه کنیم.

13 شهر استان کرمان در وضعیت قرمز آبی
کد خبر: 373736
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۹:۳۱:۵۴

اعتمادآنلاین| ‌ دکتر"محمدجواد فدائی" شامگاه دوشنبه نهم دیماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: 13 شهر در استان کرمان در وضعیت قرمز آب و بحرانی قرار دارند.

وی افزود: تنها مرکز استان در کشور هستیم که مشکل تامین آب دارد و ماکزیمم مصرف آب در کرمان 3 هزار لیتر بر ثانیه است که اکنون 2هزار لیتر بر ثانیه تامین می شود.

فدائی با بیان اینکه علی رغم همه زحماتی که کشیده شده، وضعیت ما در آب در مجموع خیلی مطلوب نیست و باید به بحث آب بیشتر توجه کنیم خاطر نشان کرد: یکی از محدودیت ها در جنوب استان پست ها و خطوط برق است که باید در این راستا برنامه جدی تنظیم و اجرایی شود.

وارد مدار شدن 746 نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد در استان کرمان

"یحیی صادقی" مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این جلسه گفت: 746 نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد در استان کرمان وارد مدار شده و 1000 مورد جدید نیز تا پایان امسال وارد مدار می شود.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه نزدیک به 700 میلیون تومان برق به دولت می فروشیم خطاب به وزیر نیرو گفت: علی رغم اینکه دستور افزایش قیمت خرید تضمینی برق را داده‌اید اما ابلاغ و اجرایی نشده که درخواست داریم این دستور تاکید و موانع رفع شود.

صادقی تصریح کرد: برنامه داریم چندین هزار نیروگاه خورسیدی در سطح استان کرمان ایجاد کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها