کد خبر: 373772
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۰۹:۱۳:۵۹
| |

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران عنوان کرد:

ضرورت تغییر نگاه کلان کشور به استان تهران

استاندار تهران با اشاره به وجود ظرفیتها و پتانسیل‌های بالای این دانشگاه، گفت: با توجه به وجود چالش‌های اجتماعی، درمانی و بهداشتی در استان تهران ما آماده هستیم که این دانشگاه را به عنوان نقطه کانونی همکاری برای مرتفع کردن این مشکلات قلمداد کنیم.

ضرورت تغییر نگاه کلان کشور به استان تهران
کد خبر: 373772
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۰۹:۱۳:۵۹

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، ضمن حضور در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به کمبود تخت‌های بیمارستانی، سرانه آموزشی، فضاهای فرهنگی و ورزشی و غیره در استان تهران اشاره کرد و گفت: تغییر نگاه کلان کشور به استان تهران ضروری است و در این رابطه به فرهنگ سازی نیاز داریم.

وی با اشاره به اهمیت امر پیشگیری در حوزه سلامت و با اشاره به اجرای طرح غربالگری ژنتیک قبل از ازدواج در سالهای گذشته، خاطرنشان کرد: اگر کاری در تهران پایلوت شود در کشور نیز می‌تواند مورد الگو برداری قرار گیرد.

محسنی بندپی با بیان توضیحاتی درباره آلودگی هوا و تاثیرات آن بر سلامتی افراد پیشنهاد راه‌اندازی یک مرکز تحقیقات سلامت هوا و تغییرات اقلیم و را مطرح و در خصوص دلایل آلودگی هوا، پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته در این راستا توضیحاتی را بیان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل بالای موجود در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بر اهمیت مقوله پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان تاکید و پیشنهاد تاسیس مرکز تحقیقات سلامت هوا و تغییرات اقلیم را در دانشکده بهداشت ارایه داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها