کد خبر: 373792
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۰۹:۴۱:۰۰
| |

مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی: 

خواب دیدم رهبری گل رز ولایتمداری را به من دادند/ سعی می‌کنم دروغ نگویم مگر اینکه از دستم دربرود/ مردم هر عیبی داشته باشند امام حسین را دوست دارند

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، گفت: برخی ممکن است بنده را قبول نداشته باشند، اما سعی می‌کنم دروغ نگویم مگر اینکه از دستم دربرود، من کاری به کسی ندارم، ولی حضرت آقا را خیلی آقا می‌دانم. اطاعت از این بزرگوار اطاعت از مقام ولایت است. نمی‌گویم که ایشان معصوم است، اما اگر امام زمان بگوید ایشان نایب من است شما می‌گویید چرا؟ شما چکاره‌ای که برای ایشان تعیین تکلیف کنی؟ 

خواب دیدم رهبری گل رز ولایتمداری را به من دادند/ سعی می‌کنم دروغ نگویم مگر اینکه از دستم دربرود/ مردم هر عیبی داشته باشند امام حسین را دوست دارند
کد خبر: 373792
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مجلس اگر قوی باشد، رئیس‌جمهور و وزرا را به‌خط می‌کند.

مرتضی آقاتهرانی طی سخنانی در مراسم نهم دی که در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، با بیان اینکه فرار از فتنه محال است، گفت: فرار از امتحان الهی هم محال است البته برخی مثل آیت‌الله مصباح هردو را یکی می‌دانند.

وی افزود: اینکه بیایند در کشور شعار تساهل و تسامح را راه بیندازند این درست نیست. یادش بخیر آقای مهاجرانی بسیار تلاش کرد که این واژه‌ها را در کشور جا بیندازد، اما از کشور رفت و این واژه‌ها در کشور جا نیفتاد. غربی‌ها خیلی پول می‌دهند، همه را می‌خرند و از هیچکس هم دریغ ندارند تا چیزی که می‌خواهند اتفاق بیفتد.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید:

*برخی ممکن است بنده را قبول نداشته باشند، اما سعی می‌کنم دروغ نگویم مگر اینکه از دستم دربرود، من کاری به کسی ندارم، ولی حضرت آقا را خیلی آقا می‌دانم. اطاعت از این بزرگوار اطاعت از مقام ولایت است. نمی‌گویم که ایشان معصوم است، اما اگر امام زمان بگوید ایشان نایب من است شما می‌گویید چرا؟ شما چکاره‌ای که برای ایشان تعیین تکلیف کنی؟


* اگر سخنان مقام معظم رهبری را تفسیر به رای کنیم مثل این است که قرآن را تفسیر به رای کرده‌ایم.


* 88 فقیه نشسته‌اند و آقا را به رهبری انتخاب کرده‌اند می‌توانیم بگوییم از آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله مهدوی کنی کسی اسلام‌شناس‌تر داریم؟


*فرقی نمی‌کند گروه باشد یا تشکل ما همه باید تقوای جمعی داشته باشیم، چقدر وعده‌های تند می‌دهیم که هم سانتریفیوژ فعال می‌شود و هم چرخ زندگی مردم؟ چرا فردا کاری می‌کنیم که مردم می‌خوابند و بیدار می‌شوند می‌بینند قیمت‌ها عوض شده است؟


*به این‌ها رای ندهیم. این‌هایی که از اول به فکر کدخدا هستند. کدخدا خر کیست؟ مسلمان که اینجور نیست؛ اینجور فکر نمی‌کند.


*مجلس اگر قوی باشد باید رییس جمهوری را سرخط کند. اگر چنین نیست یعنی مجلس قوی نیست. وقتی مجلس و دولت باهم می‌بندند همین می‌شود. چند سال با برجام ما را سرکار گذاشتند؟ آخرش چه شد؟


*ما باید به مردم بصیرت‌دهی کنیم. مردم را گول نزنیم. مردم بدی نداریم. مردم هر عیبی داشته باشند امام حسین را دوست دارند. دیدید که چگونه به خیابان آمدند.

*خواب دیدم رهبری گل رز ولایتمداری را به من دادند.

منبع: فرارو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها