وزارت خارجه اردن به بازداشت موقت بازیکن تیم ملی این کشور در ایران واکنش نشان داد

یک منبع در وزارت خارجه اردن به بازداشت موقت بازیکن تیم ملی این کشور و باشگاه فولاد خوزستان در ایران واکنش نشان داد و گفت: مقامات ایران همکاری خوبی در این مساله با ما داشتند.

وزارت خارجه اردن به بازداشت موقت بازیکن تیم ملی این کشور در ایران واکنش نشان داد
کد خبر: 373881
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۳:۱۲:۴۳

اعتمادآنلاین| یک منبع در وزارت خارجه اردن در واکنش به بازداشت انس بنی یاسین، بازیکن تیم ملی این کشور و باشگاه فولاد خوزستان در ایران گفت: وزارت خارجه اردن مساله بازداشت انس بنی یاسین، بازیکن تیم ملی اردن در ایران را پیگیری می کند.

او افزود: وزارت خارجه اردن به طور مداوم با مقامات ایرانی در ارتباط است تا بتواند انس بنی یاسین را به کشورش بازگرداند و از جزئیات مشکل وی باخبر شود. مقامات ایرانی همکاری خوبی در این مساله با ما داشتند و سرکنسول اردن در تهران با انس بنی یاسین دیدار کرد.

این منبع در ادامه گفت: بازیکن تیم فولاد خوزستان و تیم ملی اردن اکنون به محل اقامت خود در تهران بازگشته است تا پس از انجام اقدامات لازم توسط ایران بتواند به کشور خود بازگردد.

بر اساس برخی گزارش‌ها، انس بنی یاسین، بازیکن اردنی تیم فولاد خوزستان که در لیست فروش این تیم قرار گرفته است، روز یکشنبه هنگام خروج از کشور در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران دستگیر شده و اجازه خروج با ارز بیش از حد مجاز به او داده نشده است.

گفته می شود که این بازیکن اردنی قصد داشته است قسمتی از مبلغ قراردادش که به صورت نقدی از باشگاه فولاد خوزستان دریافت کرده بود را همراه خود از کشور خارج کند اما در فرودگاه امام از خروج او جلوگیری شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها