سردار کیوان ظهیری، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

جمع آوری یک تن زباله از دره فرحزاد

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در طرح پاکسازی دره فرحزاد یک تن انواع زباله از قبیل شیشه و پلاستیک جمع آوری شد که در اختیار سازمان بازیافت شهرداری قرار گرفت.

جمع آوری یک تن زباله از دره فرحزاد
کد خبر: 373925
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۵:۲۵:۱۷

اعتمادآنلاین| سردار کیوان ظهیری، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، گفت: در ادامه طرح ایجاد امنیت و سالم سازی دره فرحزاد و ایجاد اکوپارک در این منطقه عوامل پلیس پیشگیری و پرسنل سرکلانتری دوم از ساعت 7 صبح روز سه شنبه با حضور در این منطقه به ورزش صبحگاهی پرداختند.


وی افزود: با توجه به آلودگی زیست محیطی که در این سال ها از سوی افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر صورت گرفته بود، پرسنل پلیس پیشگیری و شورا یاری محله های سعادت آباد، آسمان و محله های شهرداری منطقه 2 ، چند سازمان مردم نهاد و سازمان هایی که در زمینه پاک سازی محیط زیست فعالیت دارند علاوه بر پیاده روی و ورزش صبحگاهی اقدام به جمع آوری زباله ها در این منطقه کردند.


سردار ظهیری تصریح کرد: امیدواریم با توجه به پاکسازی این منطقه و وجود اکوپارک در دره فرحزاد، و امنیت پایدار، مردم برای تفریح، استراحت و پیاده روی در منطقه حضور پیدا کنند.


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در طرح پاکسازی دره فرحزاد یک تن انواع زباله از قبیل شیشه و پلاستیک جمع آوری شد که در اختیار سازمان بازیافت شهرداری قرار گرفت.


وی خاطرنشان کرد: این طرح با حضور شهرداری منطقه 2 و پلیس پیشگیری تهران به اجرا در آمد که حضور مستمر پلیس در این برای پایداری امنیت ادامه خواهد داشت.

دره فرحزاد از مناطق خوش آب و هوای شمال غرب تهران به شمار می رود و در حد فاصل محله های پونک و سعادت آباد قرار دارد که رودخانه پونک در آن جاری است.

این دره پیشتر به محلی برای افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر تبدیل شده بود اما اکنون با همکاری پلیس، دادستانی و دیگر نهادها از وجود آنها پاکسازی و به یک محل امن تبدیل شده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها