کد خبر: 373935
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۵:۵۵:۱۹
| |

افشین حبیب‌زاده، نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورا:

درآمد پرسنل شهرداری تهران نباید کاهش یابد

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع در شهرداری تهران تاکید کرد : نباید زمینه کاهش درآمد پرسنل شهرداری را فراهم کنیم.

درآمد پرسنل شهرداری تهران نباید کاهش یابد
کد خبر: 373935
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۵:۵۵:۱۹

اعتمادآنلاین| افشین حبیب‌زاده، نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در مخالفت با طرح اصلاحیه‌ی ماده 7 مصوبه‌ تعارض منافع در شهرداری تهران گفت: پس از تصویب مصوبه تعارض منافع، جمعی از مهندسان شاغل در بخش‌های مختلف شهرداری نسبت به ماده 7 این مصوبه در دیوان عدالت اداری اعتراض کردند که پس از رسیدگی دیوان این ماده وصل شد.

وی افزود: اکنون با اصلاحاتی در این ماده می‌خواهیم آن را به تایید شورای اسلامی شهر برسانیم در حالی که این ماده مخالف قواعد، عرف و مقررات مربوطه است. همچنین باید اشاره کنم در پروژه‌ها پرسنل متخصص و خدوم شهرداری حضور دارند و با توجه به تجارب، جزو بهترین پروژه‌های شهر هستند.

وی ادامه داد: در سال 96 دستورالعملی از سوی وزارت راه و شهرسازی صادر شد که به قدری دستورالعمل مربوطه موثق بود که همه گروهها و اشخاص را در بر می‌گرفت که خود وزارت‌خانه در 27 اسفند سال 96 متن اولیه را اصلاح و متن تعدیل شده‌ را به تصویب رساند. هر چند که این متن نیز قابل اجرا نبود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر این که وقتی وارد تهدید حقوق و درآمدهای افراد می‌شویم باید مراقب باشیم تا برای کسانی که از این طریق سالیان طولانی کسب درآمد می‌کنند مشکل جدی ایجاد نشود افزود: بر همین اساس پیشنهاد حذف اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و معاونین سازمان نوسازی شهرداری تهران را از تبصره 1 طرح اصلاحیه ماده 7 مصوبه تعارض منافع شهرداری، مطرح می‌کنند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء پیشنهاد حبیب ‌زاده را به تصویب رساندند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها