مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اکثر پیامک‌های مخالفت با FATF متن مشترک دارند و سازمان‌یافته ارسال می‌شوند/ ارسال پیامک به اعضای مجمع از حوزه علمیه خواهران تا اشخاص حقیقی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره احتمال سازمان‌یافته بودن پیامک‌ها گفت: قطعاً سازمان‌یافته است چون یکی 2 متن هست که بیشترین تکرار را دارد، و از محل‌های مختلف ارسال می‌شود.

اکثر پیامک‌های مخالفت با FATF متن مشترک دارند و سازمان‌یافته ارسال می‌شوند/ ارسال پیامک به اعضای مجمع از حوزه علمیه خواهران تا اشخاص حقیقی
کد خبر: 374029
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اخباری از ارسال گسترده پیامک‌ برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص FATF در رسانه‌ها منتشر شده است.

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: پیام‌های زیادی دریافت کرده‌ام و همچنان هم ادامه دارد. از دیشب ارسال پیام آغاز شده و ادامه دارد.

او درباره استان‌هایی که احتمالاً بیشترین پیام را ارسال کرده‌اند، توضیح داد: از مکان‌های مختلف ارسال شده است. حتی بعضی‌‌ها با عنوان حوزه علمیه خواهران ارسال شده و برخی به اسم اشخاص است.

انصاری تاکید کرد: اما درصد بالایی از متن‌ها مشترک است. مشخص است از جایی فرستاده شده و افراد مختلف ارسال می‌کنند. متن‌های متفاوتی است، اما اکثراً یک محتوا دارد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره احتمال سازمان‌یافته بودن این پیامک‌ها گفت: قطعاً سازمان‌یافته است چون یکی 2 متن هست که بیشترین تکرار را دارد، و از محل‌های مختلف ارسال می‌شود.

او همچنین تاکید کرد که تعداد پیامک‌ها را نشمرده، اما تعداد زیادی پیامک دریافت کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها