کد خبر: 374127
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ۱۴:۴۱:۲۳
| |

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان:

بهره‌مندی 213 واحد صنعتی و تولیدی مشکل‌دار استان سمنان از تسهیلات تبصره 18 و رونق تولید امسال

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان از بهره‌مندی 99 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید خبر داد.

بهره‌مندی 213 واحد صنعتی و تولیدی مشکل‌دار استان سمنان از تسهیلات تبصره 18 و رونق تولید امسال
کد خبر: 374127
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ۱۴:۴۱:۲۳

اعتمادآنلاین| بهروز اسودی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در فرمانداری شاهروداظهار کرد: 99 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان حدود چهار هزار و 910میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید امسال دریافت کردند.

وی ادامه داد: همچنین 114 واحد تولیدی صنعتی مشکل‌دار استان دو هزار و190 میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره 18 برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید 98 ، 426 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود 20هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند.

اسودی گفت: در بخش رفع موانع تولید تا کنون درخواست یک‌هزار و 30 واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و بررسی شده است .

وی اضافه کرد: در راستای رفع موانع موجود تاکنون بالغ بر دو هزار و 180 مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، 72درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به برگزاری این کارگروه در شاهرود یادآوری کرد: در این نشست مشکلات بانکی ، تامین اجتماعی و زیربنایی واحدهای تولیدی پالایش نفت و گاز پیروزی ، شکر قند شاهرود ، سیمان شاهرود ، نان تلاش و آلاسبز بررسی شد و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات رونق تولید به 60 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی به ارزش بیش از 190 میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل موافقت شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها