چند درصد مردم تهران برج میلاد رفته‌اند؟

نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است که 38.7 درصد ساکنان شهر تهران هنوز از برج میلاد بازدید نداشته‌اند.

چند درصد مردم تهران برج میلاد رفته‌اند؟
کد خبر: 374161
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ۱۷:۱۹:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ( ایسپا) نشان می‌دهد 38.7 درصد ساکنان شهر تهران هنوز از برج میلاد بازدید نداشته‌اند. طبق یافته‌ها، بیش از نیمی از افراد بالای 50 سال هنوز از برج میلاد بازدید نکرده‌اند.

به تفکیک گروه‌های سنی می‌توان گفت 31.2 درصد از جوانان 29-18 سال، 33.8 درصد افراد 49-30 سال 57.1 درصد از افراد بالای 50 سال هنوز از برج میلاد بازدید نکرده‌اند.

براساس نتایج این نظرسنجی که در شهریور ماه 1398 انجام شده است، حدود 70 درصد از افرادی که هنوز از برج میلاد بازدید نداشته‌اند تمایل به بازدید از این برج دارند. این میزان بین زنان و جوانان 29-18 سال بیش از سایر افراد است.

دلفیناریوم محبوب‌ترین بخش مجموعه برج میلاد

در این نظرسنجی درباره جذابترین قسمت مجموعه برج میلاد سوال شد که اکثر پاسخ دهندگان دلفیناریوم این مجموعه را جذابترین قسمت عنوان کردند. پاسخگویان به ترتیب دلفیناریوم،‌ سکوی دید باز، گنبد آسمان و رستوران گردان را جذاب‌ترین بخش‌های این مجموعه اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در شهریور 1398 از طریق مصاحبه تلفنی از دو هزار نفر از شهروندان بالای 18 سال شهر تهران که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند، پرسیده بود آیا آنها تاکنون از برج میلاد تهران بازدید کرده‌اند یا خیر؟

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی تقریباً 61 درصد از شهروندان تهرانی اینگونه اعلام کرده بودند که حداقل یک بار از برج میلاد بازدید داشته‌اند که 48.8 درصد آن زنان و 51.2 را مردان تشکیل می‌دهند.

همچنین حدود نیمی از افرادی که از برج میلاد بازدید کرده‌اند 30-49 سال، 32.7 درصد 18-29 سال و 17 درصد بازدید کنندگان بیش از 50 سال سن داشته‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها