کد خبر: 374259
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۱:۰۰:۵۵
| |

ورود دادستانی در صورت آغاز نشدن پروژه قطار شهری ورامین تا آخر دی

استاندار تهران گفت: پیمانکار قطار شهری در دشت ورامین مشخص شده و نهایتا تا دو هفته آینده شروع به کار می‌کند. اگر پیمانکار تا آخر دی ماه شروع به کار نکند دادستان شهرستان به ورود به موضوع مشکل را بررسی کند.

ورود دادستانی در صورت آغاز نشدن پروژه قطار شهری ورامین تا آخر دی
کد خبر: 374259
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۱:۰۰:۵۵

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری قرچک اظهار کرد: در استان تهران شهرستان قرچک اولین شهری است که با تجمع خود مقابل مصلی این شهر اغتشاشات اخیر را محکوم و صف خود را از فتنه‌گران جدا کرد.

وی در ادامه گفت: شهرک صنعتی قرچک از نظر زیر ساخت در حال توسعه است و این شهرک پویاترین و زنده‌ترین شهرک صنعتی استان تهران است که اشتغال‌زایی را برای جوانان در سال آینده نوید می‌دهد.

استاندار تهران افزود:290 هکتار اراضی موات باید در جلسات استانی طرح شود تا مردم این شهرستان که بیشتر آن‌ها از اقشار کم درآمد هستند، درگیر بوروکراسی اداری نشوند. شهرستان قرچک با جمعیت 300 هزار نفری نیازمند سایت اداری است.

بندپی در ادامه اظهارکرد: پیمانکار قطار شهری در دشت ورامین مشخص شده و نهایتا تا دو هفته آینده شروع به کار می‌کند. اگر پیمانکار تا آخر دی ماه شروع به کار نکند، دادستان شهرستان با ورود به موضوع، مشکل را بررسی کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر تپه پوئینک جزو آثار باستانی است، در خصوص کمربندی جنوبی طرح کارشناسی مجدد انجام شود و میراث فرهنگی و گردشگری نیز جواب کارشناسی خود را تا آخر دی‌ماه به استانداری اعلام کند.

استاندار تهران در خصوص بیمارستان برکت شهید ستاری گفت: هدف اصلی دانشگاه و وزارت بهداشت خدمت‌رسانی به مردم شهرستان قرچک است اما با توجه به مشکلات مطرح شده در خصوص بیمارستان باید در حوزه درمان و به ویژه بیمارستان تشکیل جلسه داد و نظریه و جوابیه کارشناسی در این باره را گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها